- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Giganţii Google, Apple şi Microsoft, desemnaţi cele mai valoroase branduri din lume în 2017. Pe ce loc se clasează Facebook
Companiile de tehnologie Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook ocupă primele 5 poziţii în Topul BrandZ 2017 al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, conform clasamentului realizat de grupul de servicii de comunicare WPP şi agenţia de cercetare Kantar Millward Brown.
Companiile de tehnologie Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook ocupă primele 5 poziţii în Topul BrandZ 2017 al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, conform clasamentului realizat de grupul de servicii de comunicare WPP şi agenţia de cercetare Kantar Millward Brown.
Cel mai valoros brand din lume în 2017 este Google, gigantul american a cărui valoare de brand este estimată la aproape 246 de miliarde de dolari, în creştere cu 7% faţă de anul trecut (când se afla tot pe locul 1 în acest clasament). Pe locul 2 (la fel ca în 2016) în topul celor mai valoroase branduri la nivel global se află Apple, cu o valoare estimată la circa 235 de miliarde de dolari, în creştere cu 3% faţă de anul trecut. De asemenea, Microsoft ocupă locul trei în clasament, cu un brand estimat la o valoare de 143 de miliarde de dolari, în creştere cu 18% faţă de anul trecut.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Le-am dat-o în vot! Tu ce faci?
-
Vîlceanu: PNL trebuie să-şi schimbe conducerea toată şi trebuie să plece de la guvernare imediat
-
Nicuşor Dan, uimit de rezultatul alegerilor: Vreau să înţeleg mecanismul
-
Lasconi: Promit că voi da totul pentru a mă ridica la aşteptările voastre
O evoluţie spectaculoasă a avut-o retailerul american Amazon, care înregistrează cea mai mare creştere în valoare nominală dintre brandurile din Top 100, ajungând la o valoare de 139,3 miliarde de dolari (Ă41% faţă de anul trecut), clasându-se pe locul 4 în top (faţă de locul 7 ocupat în 2016). „Gigantul din retail a continuat să se concentreze asupra ecosistemului său tehnologic construit pentru a răspunde unei varietăţi de nevoi ale consumatorilor, cum ar fi cele de cumpărare online, livrare rapidă şi entertainment, şi a introdus noi servicii bazate pe inteligenţă artificială cum ar fi livrarea alimentelor şi asistentul personal inteligent Alexa”, spun autorii studiului.
CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI PE ZF
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 14:49
-
astăzi, 14:47
Numărul cabinetelor medicale de familie din rural este cu 51% mai mic decât în mediul urban