Metro atacă supremaţia Mega Image şi Profi cu franciza LaDoiPaşi; nemţii vor să ajungă la 2000 de magazine în 3 ani

Retailerul METRO Cash & Carry repoziţionează brandul de proximitate LaDoiPaşi ca franciză independentă şi ţinteşte un număr de 2000 de magazine până în 2020, de la 430 de unităţi în prezent. „Dorim să venim în sprijinul antreprenorilor şi al micilor comercianţi cu un model de business viabil şi adaptat dinamicii socio-economice. Prin susţinerea dezvoltării magazinelor independente de proximitate, contribuim la consolidarea comerţului tradiţional şi a ecosistemului de antreprenoriat local. Clientul LaDoiPaşi îşi doreşte cumpărături rapide, plăcute, într-un mediu familiar, parte din viaţa comunităţii”, a declarat Violeta Luca, Retail Director Metro Cash & Carry România.

Urmărește
1561 afișări
Imaginea articolului Metro atacă supremaţia Mega Image şi Profi cu franciza LaDoiPaşi; nemţii vor să ajungă la 2000 de magazine în 3 ani

Metro atacă supremaţia Mega Image şi Profi cu franciza LaDoiPaşi; nemţii vor să ajungă la 2000 de magazine în 3 ani

Reţeaua LaDoiPaşi, lansată de Metro în 2012, numără 430 de magazine, dintre care 25 de locaţii au fost inaugurate în ultimele două luni.  Prin programul de afiliere LaDoiPaşi, comercianţii au acces la consultanţă pe branding, produse, acces la preţuri competitive de achiziţie, transfer de know-how, echipamente moderne şi comunicare integrată de marketing, scrie Ziarul Financiar

Potrivit studiilor interne, clientul LaDoiPaşi are între 35-54 ani, este căsătorit şi dispune de venituri medii lunare pe gospodărie de peste 3000 lei. Statisticile arată că, în continuare, comerţul tradiţional rămâne o piaţă relevantă, ce a atins în 2016 valoarea de 24 miliarde lei, în creştere cu 11% faţă anul precedent. Evoluţia a fost determinată atât de creşterea salariilor şi a facilităţilor fiscale, dar şi de modificarea preferinţei consumatorilor în favoarea magazinele de proximitate.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici