Operatorul care a pus capăt “marii păcăleli” a subvenţiilor la achiziţia de telefoane mobile. A renunţat să mai oblige clienţii să încheie contracte pe doi ani

T-Mobile SUA, divizia americană de telefonie mobilă a grupului german Deutsche Telekom, este primul operator care a “violat Codul nescris al conspiraţiei dintre operatorii de telefonie mobilă” punând capăt “marii păcăleli” a subvenţiilor la achiziţia de telefoane mobile şi renunţând să mai oblige clienţii să încheie contracte pe un an sau doi, scrie New York Times despre noua strategie comercială a companiei, care ocupă ultimul loc pe piaţa de comunicaţii mobile din America de Nord.

Urmărește
1401 afișări
Imaginea articolului Operatorul care a pus capăt “marii păcăleli” a subvenţiilor la achiziţia de telefoane mobile. A renunţat să mai oblige clienţii să încheie contracte pe doi ani

Operatorul care a pus capăt “marii păcăleli” a subvenţiilor la achiziţia de telefoane mobile. A renunţat să mai oblige clienţii să încheie contracte pe doi ani

Autorul articolului, David Pogue, susţine că actualul model de business al marilor operatori de telefonie mobilă, care oferă telefoanele mobile la un preţ redus clienţilor care semnează contracte pe unul sau doi ani de zile, este echivalentul unei situaţii în care un client ar plăti rate la un credit chiar şi după ce a returnat întreaga sumă scadentă sau ar plăti o carte care nu i-ar fi livrată.

“Când cumpăraţi un telefon - un iPhone sau un Android, să spunem, plătiţi 200 de dolari. Dar, de fapt, preţul real al acestui sofisticat echipament electronic este de aproximativ 600 de dolari. Dar Verizon, AT&T şi Sprint sunt nişte companii foarte înţelepte. Ele subvenţionează telefonul. Cei 200 de dolari sunt doar un avans. Tu vei plăti restul de 400 de dolari pe durata de doi ani a contractului.

  Este ca şi cum ai cumpăra o casă sau o maşină: plăteşti un avans şi apoi plăteşti diferenţa în rate. Corect?

Greşit. Iată care este diferenţa: odată ce ai încetat să mai plăteşti pentru telefonul tău mobil factura ta lunară nu va scădea. Vei continua să dai bani companiei tale de telefonie mobilă ca şi cum i-ai datora încă bani. Pentru totdeauna.

Şi pentru că am amintit de contractele pe doi ani de zile, de ce nu vă înfuriaţi din cauza lor? Ce alt serviciu din viaţa modernă vă mai leagă pentru doi ani de zile? (…) În orice altă industrie, poţi să te muţi la un rival dacă devii vreodată nemulţumit. Companiile trebuie să lucreze pentru loialitatea ta.

Citeşte mai multe despre operatorul care a pus capăt “marii păcăleli” a subvenţiilor la achiziţia de telefoane mobile pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici