- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (31.07.2010, 12:42)
- Iancu Liviu , Iancu Liviu ,
Partea de creaţie a brandului turistic a costat 94.600 euro, diferenţa înseamnă cercetările de piaţă
Partea de creaţie a brandului turistic al României a costat 94.600 de euro, diferenţa până la 900.000 de euro însemnând cercetările de piaţă, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii Biroului de presă al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT).
Urmărește
86 afișări
Partea de creaţie a brandului turistic a costat 94.600 euro, diferenţa înseamnă cercetările de piaţă
Potrivit instituţiei, brandul, realizat de asocierea THR/TNS, a fost conceput pe baza unei ample cercetări de piaţă desfăşurate în România şi în cele 8 pieţe principale pentru turismul românesc, respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franţa şi Ungaria. Studiul a inclus două componente, una calitativă şi alta cantitativă, cuprinzând 10.800 de interviuri telefonice, 90 interviuri directe, 2 focus grupuri, 5 workshop-uri cu echipa de proiect şi 3 branding council-uri.
MDRT a solicitat vineri asocierii THR/TNS explicaţii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic şi alte simboluri comercializate pe internet şi a precizat că nu va efectua plăţi până la clarificarea acestor aspecte.
Asocierea THR/TNS susţine că brandul de turism şi toate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Războiul din Ucraina, ziua 1073. Serviciile digitale ale Gazprom, perturbate de serviciile de informaţii militare ucrainene / Transporturile de petrol suspendate în portul rusesc Ust-Luga după un atac cu drone
-
Israelul eliberează prizonieri palestinieni după o amânare a procesului
-
HOROSCOP vineri, 31 ianuarie. O vineri a aşteptărilor înşelate pentru aceste zodii. Vezi ce le dezamăgeşte
Asocierea THR/TNS a transmis vineri un răspuns Ministerului Dezvoltării şi Turismului în care susţine: "Brandul de turism al României şi toate componentele sale au fost create de noi şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale", menţionând în acelaşi timp că este la dispoziţia Guvernului pentru luarea oricărei decizii pentru a rezolva actuala neînţelegere, cum ar fi solicitarea de a realiza lucrări suplimentare de grafică asupra izotipului.
În urma răspunsului primit, MDRT a decis să convoace Consiliul pentru coordonarea proiectului privind brandul de turism al României, pentru luni, 2 august.
Citește pe www.zf.ro: Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Citește pe www.zf.ro: Se naşte un nou pol imobiliar în Bucureşti. Preţurile apartamentelor din această zonă au explodat cu 30% în doar doi ani VIDEO
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Cine este tânăra care a preluat conducerea afacerii de sute de milioane fondată de părinţi? Businessul include şi o reţea de 80 de magazine
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Noua iubită a lui Bellingham e un model strălucitor, cu un trecut amoros bogat. A fost în relație cu actorul Michael B. Jordan
PROSPORT.RO
Cum l-a despărțit Gianina, mama copilului, pe Pescobar de iubită. 'Îl manipulează!' + Pe ce cheltuie banii afaceristului
CANCAN.RO
Mai rar așa ceva! Unde și-a lăsat parcată mașina un șofer de TESLA din București, în Cluj-Napoca
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe