Producătorul Ray-Ban a acceptat fuziunea cu Essilor în valoare de 46 de miliarde de euro

Publicat: 16 01. 2017, 10:04
Actualizat: 01 04. 2020, 15:47

Designerul italian Luxottica a devenit cel mai mare producător de ochelari din lume după o serie de achiziţii, printre care se numără Ray-Ban, în 1999 şi Oakley, în 2007.

De asemenea, compania are contracte de licenţă pentru a crea ochelari pentru branduri precum Burberry, Dolce & Gabanna şi Versace.

Leonardo Del Vecchio, fondatorul Luxottica, în vârstă de 81 de ani, a pus bazele companiei în 1961. Del Vecchio este al doilea cel mai bogat om din Italia, cu o avere de 18,7 miliarde de dolari, potrivit clasamentului realizat de Forbes în 2016. La nivel mondial, italianul ocupă poziţia 37 în top.

Compania a avut trei directori executivi în ultimii doi ani după ce Del Vecchio a recâştigat drepturi executive în companie.

„Înţelegerea între două companii cheie din sectoarele lor va aduce beneficii majore pieţei, angajaţilor şi, în principal, clienţilor noştri”, a declarat Leonardo Del Vecchio, preşedintele executiv al Luxottica.