- Home
- Economic
- CLUJ-NAPOCA, (10.10.2014, 12:49)
- Adina Oşan , Vasile Magradean
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Rus: Studiile de fezabilitate la căile ferate trebuie reactualizate pentru trenuri de mare viteză
Studiile de fezabilitate pentru transportul feroviar trebuie reactualizate pentru a fi adaptate la trenurile de mare viteză, în condiţiile în care se poartă discuţii cu o companie chineză pentru introducerea acestui tip de transport în România, susţine ministrul Transporturilor, Ioan Rus.
Urmărește
227 afișări
Rus: Studiile de fezabilitate la căile ferate trebuie reactualizate pentru trenuri de mare viteză (Imagine: Bogdan Maran/Mediafax Foto)
Întrebat, vineri, într-o conferinţă de presă la Cluj-Napoca, dacă s-a ajuns la un acord cu chinezii pentru trenurile de mare viteză şi pe ce rute, Ioan Rus a spus că în 15 octombrie va avea loc o discuţie cu o companie chineză pe această temă, astfel că trebuie reactualizate studiile de fezabilitate ale infrastructurii pentru trenuri cu viteze de 160 de kilometri pe oră la cele cu viteze de 300 de kilometri pe oră.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Avion doborât de Rusia sau un simplu accident? Care sunt teoriile contradictorii din spatele tragediei aviatice din Kazahstan
-
Elon Musk propune testare cognitivă pentru oficialii americani aleşi
-
Criza din Coreea de Sud: Opoziţia vrea să-l demită din funcţie şi pe preşedintele interimar. Motivul invocat
-
Biden cere Pentagonului să intensifice livrările de arme către Ucraina
"În 15 octombrie avem prima discuţie solidă cu o companie chineză, va fi o discuţie cu experţi, pentru că studiul de fezabilitate pentru o linie de tren de mare viteză nu e acelaşi cu studiul pentru o cale ferată normală. Ce avem noi, studii, trebuie reactualizate de către cei care ar intra în această competiţie, de la 160 kilometri pe oră, maximum ce vom avea noi, arată într-un fel infrastructura, la 300 de kilometri pe oră e un alt studiu de fezabilitate şi un alt proiect tehnic", a spus Ioan Rus.
Ministrul Transporturilor a precizat că experienţa României de a face proiecte tehnice "nu este extrem de mare" pentru trenuri care merg cu viteză de 300 de kilometri la oră.
"Experienţa noastră de a face proiecte tehnice pentru trenuri care merg cu 300 de km pe oră nu este extrem de mare. Discuţia pe această variantă a fost Bucureşti - Iaşi şi dacă şi Guvernul Republicii Moldova va achiesa la o astfel de negociere, să se facă Bucureşti - Chişinău", a adăugat ministrul Transporturilor.
Citește pe alephnews.ro: Autoritățile franceze salvează peste 100 de persoane care încercau să traverseze spre Marea Britanie
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: China va investi peste 100 de miliarde de dolari în construcţia de căi ferate în acest an
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Trump explodează pe Truth Social. Președintele ales le spune celor 37 de persoane cu pedepse comutate de Biden să „se ducă dracului” de Crăciun
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Vreţi să trăiţi mai mult? 6 sfaturi esenţiale de la un specialist care spune că şi-a „întinerit” vârsta cu 20 de ani
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe