- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (30.04.2017, 12:03)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Studiu: Doar 3 din 10 companii din România folosesc social media pentru vânzări
Peste 60% din companiile din România susţin că social media reprezintă un canal eficient de creare a oportunităţilor de vânzare, dar numai 3 din 10 folosesc social media pentru vânzări, cele mai folosite platforme fiind Facebook şi LinkedIn, potrivit unui studiu al companiei de consultanţă Valoria.
Urmărește
323 afișări
Studiu: Doar 3 din 10 companii din România folosesc social media pentru vânzări
Conform studiului „Like & Share 2017”, un studiu despre social media marketing în cadrul companiilor din România realizat de Valoria, eficienţa marketingului în cadrul reţelelor de socializare este recunoscută de 80% din companii.
În urmă cu patru ani, 22% din companii îşi puneau întrebarea dacă să includă social media în planul lor de marketing; în prezent, doar 5% au în continuare un anumit tip de rezistenţă la această abordare. Mai exact, 87% din companiile din România spun că utilizează reţelele sociale în marketing, iar 8% spun că vor începe să le utilizeze în perioada următoare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Guvern fără USR. Lasconi: Am vrut să fim la guvernare, dar ei nu nu ne vor
-
Predoiu, despre momentul în care vor fi ridicate barierele pentru intrarea în Schengen terestru
-
Expertiza medicală a capacităţii muncii va fi coordonată unitar la nivel naţional
Cele mai folosite platforme pentru social media marketing în România sunt Facebook (96%), LinkedIn (70%) şi Youtube (44%). Conform Social Media Examiner, pe primele trei locuri la nivel global se află Facebook (93%), Twitter (76%) şi LinedIn (67%).
Platformele cele mai folosite de companiile din România pentru reclamele sponsorizate sunt Facebook (81%), Google (50%) şi LinkedIn (14%). Tot Social Media Examiner arată că, la nivel global, primele trei locuri sunt ocupate de Facebook (87%), Google (39%) şi Twiter (18%), urmat abia apoi de LinkedIn cu 17%.
Doar 25% din respondenţi spun că au o strategie privind social media marketing la nivelul întregii companii, 51% spun că au o astel de strategie la nivelul echipei de marketing, iar 4% au o strategie de social media marketing numai la nivelul echipei comerciale. În continuare, două din 10 companii nu au nici un fel de startegie pentru social media marketing.
Conform rezultatelor cercetării, cele mai multe companii folosesc social media marketing în România de 2-3 ani (25%), dar la nivel global, procentul cel mai mare este cel al companiilor care folosesc social media marketing de peste 5 ani (21%). Companiile care folosesc social media marketing de mai puţin de un an este de 15% în România şi de 20% la nivel global.
Potrivit studiului citat, 37% din companiile din România au investit sub 1.000 de euro în promovarea prin intermediul reţelelor sociale în ultimul an, 25% au investit între 1.000 şi 3.000 de euro, 11% au investit între 3.000 şi 5.000 de euro, în timp ce 9% au investit între 5.000 si 10.000 de euro pentru acelaşi demers. Numai 13% din respondenţi au afirmat că au investit peste 10.000 de euro în promovarea companiilor lor prin social media în ultimul an.
Cele mai multe companii (82%) oferă followerilor conţinut despre produsele şi serviciile companiei, 66% dau informaţii despre companie, iar 58% au conţinut despre campanii, promoţii, vânzare directă sau indirectă. Ofertele de locuri de muncă apar pe social media la doar 41% din companii. La nivel global, 41% din companii măsoară randamentul investiţiilor în social media, comparativ cu 59% în România.
Cât priveşte timpul săptămânal alocat pentru promovarea companiei în social media, atât în România (59%) cât şi la nivel global (36%), cele mai multe companii spun că alocă maxim 1-5 ore pentru această activitate. Totuşi, la nivel global 21% din companii alocă 11-20 de ore, pe când în România doar 7% alocă acest timp.
Rezultatele cercetării mai arată că 37% din companiile din România au postări zilnice pe canalele de social media, 31% o dată la 2-3 zile, iar 27% au o postare pe săptămână.
Chestionarul, la care s-au primit 339 de răspunsuri, a fost aplicat în perioada 9 februarie – 11 aprilie 2017.
Citeşte şi: Jobul fără program, la care poţi munci când vrei şi cât vrei. Cum a câştigat această femeie 1 milion de dolari într-un an
Citeşte şi: GALERIE FOTO, VIDEO Peste 300 de taximetrişti în marş cu maşinile prin oraş cerând ca Uber să plece din România
Citeşte şi: VIDEO Dorin Oancea, editorialist MEDIAFAX: Bătaia lungă a disputei dintre taximetrişti şi Uber
Citeşte şi: Uber oferă şoferilor din Marea Britanie facilităţi speciale pe fondul criticilor legate de drepturile angajaţilor
Citeşte şi: Românii pleacă la mare cu trenul de 1 MAI. Vagoanele sunt PLINE, CFR Călători suplimentează numărul de locuri/ Care sunt TARIFELE la tren, autocar, Uber şi maşini particulare
Citește pe alephnews.ro: Liderul de facto din Siria a afirmat că țara este epuizată și nu reprezintă o amenințare pentru vecini sau pentru Occident. Ahmed al-Sharaa vrea ridicarea sancțiunilor internaționale
Citește pe www.zf.ro: Fabrica de milionari: Revolut a creat averi pe bandă după ce angajaţii şi primii investitori ai fintech-ului au vândut acţiuni în valoare de aproape 1 miliard de dolari de la începutul lunii august
Citește pe www.zf.ro: Cum poate Bucureştiul să decoleze în topul capitalelor europene. Adevărul din spatele cifrelor, care ar putea răsturna situaţia
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Klaus Iohannis spune că „nimeni nu este de vină pentru anularea alegerilor”. Declarațiile Președintelui
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cel mai mare oraş din România are mai puţin de 5.500 de locuitori, dar o suprafaţă mai mare decât Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara la un loc
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
„Nu mă aşteptam să fie vândute atât de multe”. Revista în care campioana mondială a apărut doar cu o pereche de mănuşi pe ea a scris istorie
PROSPORT.RO
Mădălin Ionescu este bolnav! Vedeta s-a internat de luni, în mare secret. Ce diagnostic a primit
CANCAN.RO
Ninge de Sărbători în București. Meteorologii Accuweather au modificat prognoza în urmă cu puțin timp
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 23:04
-
ieri, 23:02
Ucraina primeşte 2 miliarde de dolari din active ruseşti îngheţate