- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (28.03.2017, 13:53)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Studiu: Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a DUBLAT în ultimul an. Cum arată utilizatorul standard de programe de acest tip
Media utilizatorilor de programe de tip adblock, care fac invizibile majoritatea formatelor publicitare online, a crescut procentual cu peste 100%, de la 13,9% la 29,26% în ultimul an, conform studiului AdBlocking în România, realizat de TailWind în parteneriat cu Oriel, cu sprijinul IAB şi BRAT.
Urmărește
313 afișări
Studiu: Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a dublat în ultimul an
Potrivit studiului, procentul celor care nu au instalat, însă au aflat de existenţa programelor de blocare a publicitaţii online a crecut cu 8% faţa de anul trecut, de la 43,3% la 51,3%.
„În topul activităţilor online afectate de publicitatea agresivă au rămas, ca şi anul trecut, citirea ştirilor şi vizionarea de filme online, utilizatorii de internet semnalând astfel domeniile cu cele mai mari probleme când vine vorba de afişarea publicitaţii”, se arată în studiu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
„Reclamele iritante, precum şi agresivitatea acestora (prin auto-play al conţinutului audio, ori prin acoperirea informaţiilor de pe site), au fost motivele care i-au determinat pe 1 din 4 utilizatori de internet din România care au instalat un program de blocare a publicitaţii online să recurgă la utilizarea unui ad blocker”, precizează sursa citată.
Activităţile online afectate de publicitatea online sunt citirea ştirilor (55,9%), vizionarea de filme online (30,6%) şi ascultarea muzicii (27,8%).
Potrivit studiului, programele de tip adblock pe mobil au fost folosite în procente mult mai mici: 1,36% pe telefon şi 2,11% pe tabletă. „Acest fapt duce media la 11,86%, un procent care încă situează România sub cifrele înregistrate în pieţele dezvoltate”, se arată în datele transmise.
În SUA, procentul desktop este apropiat de cel înregistrat în România, 28,5% în varianta desktop, dar a atins deja 11% şi pe dispozitivele mobile.
„Din 3.832 de respondenţi chestionaţi pentru acest studiu, 92,9% din utilizatori au susţinut că vor continua să folosească un ad-blocker în viitor”, spune Aidan Joyce, director executiv al Oriel, companie specializată în soluţii de evitare a adblockingului şi partener tehnologic al studiului.
Utilizatorul standard de programe de tip ad block din România este de sex masculin (67,7%), are vârsta cuprinsă între 18 şi 44 de ani (65,9%), este angajat cu studii superioare, ori manager sau întreprizător particular (53,7%), şi a absolvit studii universitare sau post-universitare (61,1%). Mai mult, 34% din cei care au instalat un program de tip ad block au terminat o şcoala profesională, liceul, ori o şcoală post-liceală sau studii universitare de scurtă durată.
La studiu au participat 85 dintre cele mai cunoscute site-uri din România, membre ale Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT) şi Interactive Advertising Bureau (IAB), iar metodologia aplicată a combinat măsurarea cantitativă efectivă cu chestionare care au luat feedbackul utilizatorilor.
Citeşte şi: Samsung relansează modelele Galaxy Note 7 după ce îndepărtează problemele de la baterie. 2,5 milioane de telefoane, în service
Citeşte şi: EXCLUSIV Ionuţ Dumitru, preşedintele Consiliului Fiscal, despre execuţia bugetară: Creşte riscul de intrare în recesiune
Citeşte şi: Ce sfaturi are tânăra de 28 de ani care s-a pensionat cu 2 milioane de dolari în bancă. Cum poţi reuşi şi tu
Citeşte şi: Veniturile bugetului au crescut în februarie cu 4%, dar sunt departe de ţintă. Cheltuielile au scăzut, cu sacrificarea majoră a investiţiilor
Citește pe alephnews.ro: Fostul general al Ucrainei a declarat că „al treilea război mondial a început oficial”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Putin susține că Rusia a lansat o rachetă balistică asupra Ucrainei ca răspuns la loviturile asupra teritoriului rus cu rachete americane și britanice
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36