- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
TRUCURI pentru vânzarea rapidă a unei locuinţe. Ce sfaturi ne dau experţii imobiliari
De multe ori cei care doresc să vândă o locuinţă nu sunt inspiraţi atunci când îşi publică anunţul, iar cumpărătorii interesaţi îl trec cu vederea. Experţii imobiliari arată care sunt informaţiile esenţiale pentru ca o casă să fie vândută rapid.
TRUCURI pentru vânzarea rapidă a unei locuinţe. Ce sfaturi ne dau experţii imobiliari
Un anunţ imobiliar complet şi corect reprezintă primul pas în asigurarea unei rate de succes pentru o tranzacţie imobiliară mai rapidă, susţine echipa din spatele Wizmo.ro, platforma imobiliară dedicată atât sectorului rezidenţial, cât şi celui de business. Conform recomandărilor acestora, cele mai importante aspecte în trasarea unui anunţ reuşit sunt onestitatea informaţiilor oferite şi utilizarea unor fotografii adecvate, scrie Business Magazine.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Preşedinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot şi pune ştampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăţi că exişti
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Alegeri prezidenţiale 2024, primul tur. Unde se pune ştampila şi cum arată buletinul de vot
Indiferent de autorul anunţului, fie acesta proprietarul direct sau agentul care îl reprezintă, fiecare dintre părţi doreşte să tranzacţioneze cât mai rapid proprietatea ofertată. Pe de cealaltă parte, cumpărătorii sau viitorii chiriaşi îşi doresc să obţină cea mai bună ofertă, în cel mai scurt timp, şi să ia o decizie corectă bazată pe informaţiile din anunţul imobiliar.
În primul rând, informaţiile transparente cresc rata de succes a unui anunţ, susţine echipa Wizmo. Cu cât acesta oferă cât mai multe detalii relevante şi oneste despre proprietatea în cauză, cu atât proprietarul va putea tranzacţiona mai repede imobilul, reducând numărul telefoanelor, al întrebărilor suplimentare sau chiar a vizitelor inutile. În acest sens, este recomandat ca anunţul să conţină o descriere cât mai elaborată a locuinţei, pornind de la detalii despre preţ, numărul camerelor, suprafaţa utilă, utilităţi, dar şi despre localizare şi a situaţia actelor necesare pentru încheierea unui contract.
Citeşte continuarea articolului pe Business Magazine.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO