Specialiştii susţin că, în cazul în care autobuzul va circula în condiţii normale de trafic, el nu va putea parcurge aceeaşi distanţă fără a fi realimentat, notează Descoperă.
Cu toate acestea, capacitatea sa de 440 – 660 kWh îi permite să circule pe distanţe cuprinse între 312 şi 563 km, ceea ce înseamnă că ar putea satisface nevoile zilnice ale călătorilor din oraşe şi că, în curând, ar putea înlocui cu succes mijloacele convenţionale de transport în comun.

,,Întrebarea nu mai este cine va folosi primul această tehnologie, ci cine va fi ultimul care va adopta o modalitate eficientă şi sustenabilă de transport. Odată cu alternativa lui Catalyst E2 de a înlocui autobuzele alimentate cu combustibili fosili, vehiculele alimentate cu ajutorul bateriilor au depăşit ultima barieră în folosirea lor pe scară largă”, susţine CEO-ul Proterra, Ryan Popple.

Sursa: http://bit.ly/2cmFuEG.


Citeşte şi: CNADNR, spartă în două companii: CNIR şi CNAIR. Personalul CNIR, angajat doar pe bază de concurs
Citeşte şi: Francois Hollande, prezent alături de premierul Cioloş la inaugurarea fabricii Airbus Helicopters din Ghimbav. Cioloş: MAI şi MApN pot fi dotate cu elicoptere de la Ghimbav, vom analiza această ofertă. FOTO
Citeşte şi: Ministerul Finanţelor Publice propune suplimentarea cu 500 milioane lei a plafonului pentru Prima Casă
Citeşte şi: Vânzări de 1 milion euro în trei zile pentru iPhone 7 şi 7 Plus pe un singur site din România
Citeşte şi: ING a transmis clarificări privind indisponibilitatea serviciilor ING în data de 10 septembrie
Citeşte şi: Ministerul Finanţelor a publicat proiectul de lege privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă cu care vrea să îi împace pe transportatori