Vânzările Den Braven România au crescut cu 25% în primul trimestru, la 8,1 milioane euro

Producătorul de spume poliuretanice şi hotmelt Den Braven România a înregistrat în primele trei luni ale anului vânzări de 8,1 milioane de euro, în creştere cu 25% comparativ cu perioada similară din 2010, avans determinat în principal de creşterea exporturilor şi de majorarea cotei pe piaţa locală.

Urmărește
19 afișări

"Majorarea cotelor de piaţă a fost posibilă datorită ofertelor noastre la preţuri de producător, clienţii alegând produsele Den Braven pentru calitate, preţ şi termene de livrare rapide, conform cerinţelor acestora", a declarat într-un comunicat Adrian State, directorul general al Den Braven România.

În primele trei luni ale anului trecut compania a avut vânzări de 6,5 milioane de euro.

Pentru acest an compania şi-a stabilit o creştere cu 10% a cifrei de afaceri, pe fondul strategiei de vânzări din 2011 care vizează o majorare a cotelor de piaţă în România, precum şi a cererii în creştere pentru exporturi.

Vânzările companiei pe piaţa locală în intervalul ianuarie-martie 2011 s-au majorat cu 3%, la trei milioane de euro, cele mai importante vânzări fiind realizate în marile reţele de magazine specializate în distribuţia materialelor de construcţii.

Valoarea exporturilor companiei a ajuns la 4,8 milioane de euro, cu 46% mai mare decât în perioada similară a anului 2010. În acelaşi interval, vânzările în Republica Moldova au avansat cu 5%, la aproximativ 350.000 de euro.

Den Braven România deţine peste 50% din piaţa de spumă poliuretanică, izolanţi siliconici şi hotmelt, potrivit unui studiu realizat de centrul de cercetare Mednet Research.

Potrivit lui State, piaţa locală a construcţiilor ar putea cunoaşte o uşoară redresare începând din a doua parte a anului, ca urmare a alocării de fonduri pentru proiecte publice care să pregătească viitoarea campanie electorală pentru alegerile din 2012.

"Anul acesta va fi unul al proiectelor publice, pentru că Guvernul va aloca în mod cert o serie de fonduri pentru acest tip de investiţii în vederea campaniei electorale de anul viitor, iar piaţa s-ar putea revigora uşor în semestrul al doilea. În orice caz, această redresare va fi una artificială şi nu va reprezenta o creştere sănătoasă a sectorului construcţiilor, cum se întâmplă în economiile sănătoase, pentru că nu avem proiecte şi investiţii private, piaţa imobiliară este paralizată, iar premisele pentru deblocarea acestora în 2011 sunt aproape nule", adăugat State.

Den Braven România a înregistrat în 2010 vânzări de 39,5 milioane de euro, în creştere cu 28% faţă de 30,8 milioane euro în 2009.

Grupul Den Braven a fost înfiinţat în 1974 în Olanda, iar anul trecut a fost preluat de consorţiul olandez Egeria-Wagram, care administrează active în valoare de peste 1,5 miliarde de euro.

Grupul are 11 unităţi de producţie la nivel mondial, peste 25 de filiale şi derulează activităţi în peste 100 de ţări din intrega lume, fiind specializat în producţia şi distribuţia izolanţilor şi adezivilor profesionali pentru construcţii, industria geamului termoizolant şi auto, precum şi pentru utilizatori casnici.

Grupul a deschis reprezentanţa din România în 1997 şi are peste 250 de angajaţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici