- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vânzările Den Braven România au crescut cu 28% anul trecut, la 39,5 milioane de euro
Producătorul de spume poliuretanice Den Braven România a înregistrat vânzări totale de 39,5 milioane de euro anul trecut, în creştere cu 28% faţă de nivelul din 2009, pe fondul majorării exporturilor cu peste 60%, a anunţat compania.
"Într-un an 2010 considerat de specialişti drept cel mai dificil an al crizei economice, vânzările de spumă poliuretanică, principalul produs al companiei, au crescut cu 11% pe piaţa românească, în condiţiile în care sectorul local al materialelor de construcţii a înregistrat scăderi de până la 50%", se arată într-un comunicat al Den Braven România remis MEDIAFAX.
Pe de altă parte, vânzările cumulate din România şi Republica Moldova au avansat anul trecut cu 6% faţă de 2009, la 19,9 milioane de euro, totalizând peste 50% din cifra totală de afaceri a companiei.
În 2010, exporturile companiei s-au majorat cu 62,7%, la 19,6 milioane de euro.
"Exporturile de spume poliuretanice, produs care deţine o pondere de circa 80% în vânzările companiei, au avansat cu 65%, până la 17,2 milioane de euro. În România, vânzările de spume poliuretanice au crescut cu 11%, la 5,2 milioane euro", se mai spune în comunicat.
Cele mai importante vânzări au fost realizate pe pieţele din Polonia, Austria, Italia, Cehia şi Slovacia.
Den Braven România exportă în prezent în 32 de ţări, după ce a intrat, în 2010, şi pe pieţele din Vietnam, Argentina şi Lituania.
"Această creştere spectaculoasă pentru o perioadă economică dificilă cum este cea prin care trecem se explică în primul rând prin faptul că am investit în producţie în 2007, deci înainte de criză, statutul de producător permiţându-ne să oferim preţuri avantajoase şi să exportăm în 32 de ţări, în numai trei ani de la începerea producţiei din România. Dacă statul român ar fi încurajat investiţiile în producţie în ultimii ani, am fi putut vorbi astăzi de mai multe companii româneşti cu rezultate în creştere, chiar şi pe timp de criză", a declarat directorul general al Den Braven România, Adrian State.
El a precizat că un alt factor important care a stimulat rezultatele obţinute în 2010 a fost consolidarea departamentului de vânzări al companiei cu încă zece agenţi şi majorarea cu 10% a veniturilor fiecărui angajat din acest departament.
În România, ponderea vânzărilor în marile reţele de magazine specializate în distribuţia materialelor de construcţii a fost de circa 55%, în urcare cu peste 50% pe acest segment faţă de anul anterior, comparativ cu nivelul de 45% înregistrat în anul 2007, anul cel mai prolific pentru sectorul românesc al construcţiilor, când produsele erau destinate preponderent segmentului business-to-business.
"Pentru acest an ne-am stabilit o creştere de 10% a cifrei de afaceri, pe fondul strategiei de vânzări din 2011 care vizează o majorare a cotelor de piaţă în România, precum şi a cererii în creştere pentru exporturi, consemnată deja în luna ianuarie", a spus State.
Înfiinţat în anul 1974 în Olanda, grupul Den Braven deţine 11 unităţi de producţie la nivel mondial, peste 25 de filiale şi derulează activităţi în peste 100 de ţări, fiind specializat în producţia şi distribuţia izolanţilor si adezivilor profesionali pentru construcţii, industria geamului termoizolant şi auto, precum şi pentru utilizatori casnici.
Grupul a deschis reprezentanţa din România în octombrie 1997, pentru care lucrează în prezent 265 de angajaţi in Romania şi 12 în Republica Moldova.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Liga Naţiunilor: România - Kosovo, de la 21:45. A fost anunţată echipa de start
-
Iohannis s-a văzut cu Scholz la Berlin: discuţii despre stimularea investiţiilor
-
Ciolacu va pune la dispoziţie explicaţiile Ucrainei în privinţa interdicţiei lui George Simion
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO