Prima pagină » Economic » Zara îşi doreşte să aducă în România singurul brand pe care nu-l avea pe piaţa locală. Cele mai noi informaţii despre magazinul care se va deschide în acest an

Zara îşi doreşte să aducă în România singurul brand pe care nu-l avea pe piaţa locală. Cele mai noi informaţii despre magazinul care se va deschide în acest an

Brandul Uterque este poziţionat pe segmentul premium şi este specializat în vânzarea de accesorii, deşi are şi o colecţie mai puţin extinsă de haine, scrie Ziarul Financiar.
Zara îşi doreşte să aducă în România singurul brand pe care nu-l avea pe piaţa locală. Cele mai noi informaţii despre magazinul care se va deschide în acest an
Ivona Stog
08 mart. 2017, 11:14, Economic

Grupul spaniol Inditex, care deţine în portofoliu mai multe branduri de modă printre care şi Zara, va deschide în perioada următoare primul magazin Uterque din România în centrul comercial Băneasa Shopping City.

Retailerul a înfiinţat în acest an compania Uterque Fashion Ro cu un capital social de 200.000 de lei. Com­pania va opera brandul cu acelaşi nume, acesta fiind un prim pas oficial care marchează venirea pe piaţa locală.

De altfel, acesta este modelul de lucru al spaniolilor care au pe piaţa lo­cală deja şapte branduri – Zara, Zara Home, Urterque, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius şi Oysho. Fiecare brand este operat de o companie sepa­rată. Acelaşi lucru se va întâmpla şi cu Uterque.

Primul magazin sub acest brand urmează să fie deschis în acest an în mallul Băneasa Shopping City din nor­dul Capitalei, după cum a scris Ziarul Financiar încă de anul trecut.

Citeşte continuarea pe ZF