O companie australiană şi-a făcut reclamă folosindu-se de tragedia aviatică din Ucraina

O companie australiană s-a folosit de tragedia aviatică produsă joi în estul Ucrainei pentru a-şi promova asigurările de viaţă pe care le comercializează.

Urmărește
413 afișări
Imaginea articolului O companie australiană şi-a făcut reclamă folosindu-se de tragedia aviatică din Ucraina

O companie australiană şi-a făcut reclamă folosindu-se de tragedia aviatică din Ucraina (Imagine: Shutterstock)

Compania a cumpărat cuvintele cheie pe Google "Malaysia Airlines" după câteva ore de la prăbuşirea unui avion al companiei malaysiene, ce transporta 298 de persoane la bord inclusiv 28 de australieni, în estul Ucrainei, relatează Sydney Morning Herald, în ediţia electronică.

"Este tragedia zborului MH17 al Malaysia Airlines un semn că trebuie să vă gândiţi la o asigurare de viaţă?", se putea citi sub ştirile de pe Google despre catastrofa aeriană din Ucraina. Site-ul companiei promova în acelaşi mod asigurările de viaţă.

Directorul grupului a declarat că a fost "uluit" să descopere reclama şi a ordonat retragerea ei imediată. "Imediat ce am descoperit-o, am cerut retragerea ei imediată", a declarat Warren Lazarus. "Ne cerem scuze pentru orice neplăcere pe care a provocat-o aceasta", a adăugat Lazarus.

El a afirmat că reclama a apărut doar 15 minute înainte de a fi alertat telefonic de clienţi.

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici