- Home
- Externe
- PARIS, (16.07.2014, 16:32)
- Mihai Draghici
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Scările rulante de la metroul din Paris sunt prea late. Înlocuirea lor costă 6 milioane de euro
Numeroase scări rulante ale sistemului de metrou din Paris au fost comandate cu o lăţime prea mare, situaţie care a provocat defectarea acestora, costurile de înlocuire fiind estimate la circa şase milioane de euro.
Urmărește
132 afișări
Scările rulante de la metroul din Paris sunt prea late. Înlocuirea lor costă 6 milioane de euro (Imagine: Mediafax Foto/EPA)
În anul 2005, compania de transport din Paris - RATP - a comandat 64 de scări rulante fabricate de firma CNIM. Inginerii metroului francez s-au gândit să comande scări rulante cu lăţimea de 100 de centimetri, faţă de 90 cm (cât era lăţimea obişnuită până atunci), în scopul facilitării circulaţiei călătorilor, informează ziarul Le Figaro, în ediţia online.
Însă noile scări rulante mai late au generat costuri suplimentare de întreţinere şi defecţiuni frecvente, astfel că, acum, singura soluţie este cumpărarea altor platforme, cu lăţimea clasică de 90 de centimetri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump îl numește pe Robert F. Kennedy Jr. în funcția de Secretar al Sănătății al SUA
-
S-a câştigat marele premiu de aproape 10 milioane de euro la Loto 6 din 49. Unde a fost jucat biletul câştigător
-
România cumpără rachete Mistral într-o achiziţie în comun cu alte state, cu bani de la UE, prin programul EDIRPA
-
Ford Otosan a oprit azi producţia la uzina de la Craiova din cauza Electrocentrale Craiova. Pierderi estimate la peste 40 mil. Euro
În total, circa 30 de scări rulante ale metroului din Paris sunt nefuncţionale, pe tronsoanele 14, 6 şi 13. Compania RATP a dispus înlocuirea platformelor rulante defecte până în anul 2015, costurile ajungând la şase milioane de euro, în contextul în care preţul unei scări rulante este cuprins între 200.000 şi 500.000 de euro.
Scările rulante montate în anul 2005 erau proiectate să fie folosite 40 de ani, dar deja sunt inutilizabile după nouă.
Într-un alt caz, compania feroviară franceză SNCF a cumpărat în mai 2014 sute de trenuri noi, în valoare de 15 miliarde de euro, însă garniturile sunt prea late, astfel că circa 1.300 de peroane ale gărilor din Franţa au fost modificate pentru a se permite intrarea în circulaţie.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Ce va face Musk în noua funcție la „Departamentul de eficiență guvernamentală”?
Citește pe www.zf.ro: Piaţa muncii dă în clocot: Încă un domeniu a fost cucerit de inteligenţa artificială
Citește pe www.zf.ro: Black Friday sparge toate recordurile. Sute de milioane de lei până la această oră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Mark Zuckerberg a înregistrat propria sa versiune a piesei rap „Get Low” alături de starul american T-Pain
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Copiii Adrianei Bahmuțeanu nu vor să o vadă! Ce a descoperit Protecția Copilului în telefoanele micuților
CANCAN.RO
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Are trei copii și s-a mutat de la Sibiu la București pentru omul de afaceri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:58
-
ieri, 22:46