O "umbrelă de soare" de la Gucci şi Adidas stârneşte proteste în China

  • O umbrelă de soare care urmează să fie vândută în China de mărcile occidentale de top Gucci şi Adidas pentru 11.100 de yuani (1.642 de dolari; 1.329 de lire sterline) stârneşte proteste pentru că nu este impermeabilă.
  • Criticile la adresa obiectului pe care firmele îl numesc "umbrelă de soare" au devenit virale pe platforma chineză de socializare Weibo.
  • Aceasta survine în condiţiile în care site-ul Gucci precizează că "nu este rezistentă la apă şi este destinată protecţiei solare sau utilizării decorative".
  • Umbrela face parte dintr-o colecţie comună care este promovată online înainte de lansarea de luna viitoare.
Urmărește
1112 afișări
Imaginea articolului O "umbrelă de soare" de la Gucci şi Adidas stârneşte proteste în China

Sursa foto: Twitter

Un hashtag pe Weibo care se traduce prin "umbrela de colaborare care se vinde pentru 11.100 de yuani nu este impermeabilă", a avut până acum peste 140 de milioane de vizualizări.
 
Un utilizator a numit umbrela "o declaraţie de modă foarte mare, dar inutilă".
 
„Atâta timp cât sunt sărac, nu vor putea să mă păcălească să plătesc pentru asta", a spus un alt utilizator.
 
„Cei care sunt dispuşi să plătească folosesc bunurile de lux pentru a arăta ce valoare au", a scris un utilizator. „Nu le pasă de caracterul practic".
 
Umbrela urmează să fie lansată pe 7 iunie, ca parte a unei noi colecţii a brandului de lux Gucci şi a gigantului de îmbrăcăminte sportivă Adidas.
 
Gucci şi Adidas nu au răspuns imediat la o solicitare de comentarii din partea BBC. Cu toate acestea, un purtător de cuvânt al Gucci a declarat pentru revista Caijing, cu sediul la Beijing, că produsul "nu este recomandat pentru a fi folosit ca o umbrelă de zi cu zi".
 
Aceştia au adăugat că are "o bună valoare de colecţie şi este potrivită pentru a fi folosită ca accesoriu zilnic", pentru protejarea de razele solare.
 
China este o piaţă cheie pentru marile mărci de lux. Anul trecut, vânzările de produse de lux au crescut cu 36% în a doua cea mai mare economie a lumii, potrivit companiei de consultanţă Bain & Company.
 
Bain a prezis, de asemenea, că tot China va deveni cea mai mare piaţă de bunuri de lux în următorii trei ani.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici