Cele patru dimensiuni ale femeii moderne, dorite de către un bărbat. Sfaturi de la psiholog

Portretul femeii dorite de către un bărbat este alcătuit din patru tipuri de caractere, consideră psihologul Lenke Iuhoş.

Urmărește
8090 afișări
Imaginea articolului Cele patru dimensiuni ale femeii moderne, dorite de către un bărbat. Sfaturi de la psiholog

Cele patru dimensiuni ale femeii moderne, dorite de către un bărbat. Sfaturi de la psihologi

Mai mult decât atât, aceste categoriile arată mai degrabă modul în care se văd femeile, fiecare femeie poate adopta în decursul vieţii toate dimensiunile, însă întotdeauna există o dimensiune dominantă, potrit The One.

Cele patru dimensiuni ale femeii moderne, în accepţiunea psihologului român Lenke Iuhoş, sunt:

Femeia-business

Este echivalentul femeii amazon, fiind una spectaculoasă şi dinamică. În acelaşi timp, femeia amazon este inteligentă, responsabilă pentru ea şi pentru lume şi foarte mândră de independenţa ei.

“Femeia modernă a dezvoltat o mentalitate deschisă şi a învăţat cum să stabilească şi să-şi obiectivele. Este puternică, talentată, eficientă, capabilă să susţină pe alţii. Este mândră de munca sa abundentă, poate lucra toată ziua, dar seara poate fi super-femeie. Are tot timpul soluţii la problemele vieţii, pentru ea problema nu are o nuanţă negativă, ci este întotdeauna o provocare spre reuşită. E femeia cu energie, care radiază, deoarece îţi cunoaşte potenţialul şi limitele. Lipsurile şi le ascunde cu inteligenţă, văzându-le ca ţeluri care vor fi atinse în timp scurt. Forţează viaţa, demonstrând o ambiţie continuă este femeia modernă  care stă în picioare chiar dacă îi e greu. Femeia-business este atrăgătoare pentru acel bărbat pentru care femeia este o provocare, deoarece la rândul lui are o stimă de sine ridicată. Sunt bărbaţi care nu doresc să fie nici măcar în preajma acestei tipologii de femei, deoarece ies la suprafaţă slăbiciunile şi neîmplinirile sale”, explică psihologul Lenke Iuhoş.

Femeia-mamă

Rolul mamei în fiecare femeie este unul instinctiv, această dimensiune nu se referă doar la raportul mamă-copil, ci la dimensiunea feminină din fiecare mamă, căreia ştie cum îi să acorde atenţie. Această dimensiune a portretului unei femeie nuanţează atenţia şi iubirea necondiţionată faţă de partenerul de viaţă şi reprezintă apogeul evoluţiei spirituale pentru orice femeie. Femeia-mamă este obiectivul final al unei fetiţe care se joacă şi exersează cu păpuşile rolul de mămică şi această dimensiune poate fi educată încă de la vârstă fragedă. Femeia-mamă luptă pentru familia ei precum o leoaică încearcă să îşi protejeze puii de pericole. Este mereu îngrijorată, sentimentală, dornică să rezolve orice problemă care afectează echilibrul familiei şi reuşeşte să transfere puterea sa asupra partenerului de viaţă”, menţionează psihologul Lenke Iuhoş.

CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici