Cum şi-au propus hotelurile de top din Franţa să atragă turiştii chinezi

Mai multe hoteluri de top din Franţa au adăugat în meniu celebrii tăiţei uscaţi şi o bogată selecţie de ceaiuri pentru a atrage numeroşii turişti chinezi, care, în prezent, preferă să se cazeze la hoteluri ieftine de lângă aeroporturi atunci când vin la Paris pentru cumpărături.

Urmărește
277 afișări
Imaginea articolului Cum şi-au propus hotelurile de top din Franţa să atragă turiştii chinezi

Cum şi-au propus hotelurile de top din Franţa să atragă turiştii chinezi (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Potrivit Boston Consulting Group (BCG), chinezii bogaţi care vizitează capitala Franţei folosesc 20% din buget pentru cazare şi masă şi de două ori mai mult de atât pentru cumpărături, contrar obiceiurilor practicate, de exemplu, de americani.

"Prioritatea lor este să se întoarcă acasă cu semne evidente de belşug - de aceea nu sunt foarte interesaţi de bunurile imateriale, intangibile", a spus Jean-Marc Bellaiche, asociat în cadrul companiei BCG.

"Chiar şi turiştii chinezi foarte bogaţi preferă să stea în hoteluri de două stele de lângă aeroportul Charles de Gaulle şi să meargă zilnic până în Paris pentru cumpărături, decât să plătească mult pentru cazare", a adăugat Bellaiche.

Însă hotelurile de top din Paris nu se lasă înfrânte de cele de la periferii şi plusează cu oferte pe care le consideră de nerefuzat de către chinezi. Plaza Athenee de pe Avenue Montaigne, de exemplu, hotel de cinci stele, a angajat un traducător de limbă chineză pentru a-i însoţi pe oaspeţii asiatici în călătoria prin crama hotelului, a cărui vinotecă bogată cuprinde soiuri care pot valora şi până la 40.000 de euro sticla.

Mai mult, pachete de tăiţei uscaţi şi sos chili au fost adăugate în minibarurile din fiecare cameră, astfel încât vizitatorii să nu se poată plânge de dor de casă.

"Este foarte important să putem pune ceai la dispoziţia clienţilor, la orice oră din zi şi din noapte", este de părere şi Francois Delahaye, managerul hotelului.

Potrivit BCG, profitul pe care un hotel de două stele de la periferia Parisului îl poate obţine în urma unei serii de turişti chinezi este cuprins între 15.000 şi 20.000 de euro (aproximativ 20.000 -26.000 de dolari).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici