Facebook a lansat opţiunea de "dislike". Care sunt cei mai enervanţi utilizatori de pe reţeaua de socializare

Facebook a răspuns numeroaselor solicitări din partea utilizatorilor şi a lansat opţiunea de "dislike", opusul funcţiei "like", îmi place. Noua opţiune este disponibilă momentan doar în mesaje.

Urmărește
7264 afișări
Imaginea articolului Facebook a lansat opţiunea de "dislike". Care sunt cei mai enervanţi utilizatori de pe reţeaua de socializare

Facebook a lansat opţiunea de "dislike". Care sunt cei mai enervanţi utilizatori de pe reţeaua de socializare (Imagine: Mediafax Foto / AFP)

Utilizatorii reţelei de socializare cer de multă vreme o opţiune prin care să poată arăta că nu sunt de acord cu anumite idei, că nu le place o anumită melodie, sau, pur şi simplu, că sunt enervaţi de anumite postări ale altor utilizatori, în top fiind pozele cu mâncare sau fotografiile din vacanţe scumpe, anunţă dailymail.co.uk.

După o perioadă foarte lungă de aşteptare, Facebook a decis să le facă pe plac clienţilor, momentan însă, doar pe jumătate. Reţeaua de socializare a lansat opţiunea de "dislike", dar acesta poate fi folosit doar în mesaje şi, pentru moment, nu îndeplineşte nicio funcţie.

Facebook a lansat un nou "sticker" pentru aplicaţia Messenger, care adaugă încă o serie de mici imagini ca variante de răspuns la mesaje, pe lângă tradiţionalele "feţe zâmbitoare". Toate imaginile noi sunt bazate pe butonul de "like"şi includ semnul păcii, o mână care ţine un buchet de flori, alta care ţine un pahar de şampanie sau un pumn ridicat în semn de protest. Din păcate, utilizatorii nu le pot folosi decât în mesaje, nu în newsfeed sau pe "perete", şi nu pot să marcheze cu "dislike" un lucru anume. Reţeaua de socializare confirmă că "dislike-urile" nu vor fi contorizate la fel ca "like-urile", rolul noilor imagini fiind de a "arăta celorlalţi cum te simţi şi de a adăga personalitate discuţiilor".

Conform unui sondaj realizat de seatband.com pe 1793 de persoane, cei mai enervanţi utilizatori de Facebook sunt cei care publică mesaje referitoare la dietă sau la exerciţii fizice, cei care se laudă cu numărul de calorii mâncate sau cu pregătirile pentru activităţi sportive. Pe locul doi se situează cei care împărtăşesc fotografii cu ceea ce mănâncă, fie pentru a-şi demonstra calităţile de bucătari, fie pentru a se lăuda în faţa prietenilor. Următoarea categorie este aceea a persoanelor care publică mesaje criptice, care necesită mai multe detalii pentru a fi înţelese. De obicei, aceştia refuză să clarifice, răspund evaziv sau nu vor să vorbească despre ce au publicat. Pe poziţia a patra se află persoanele care îi invită pe ceilalţi utilizatori să se joace diverse jocuri pe Internet, iar pe locul al cincilea se clasează părinţii care documentează fiecare mişcare a copiilor lor.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici