Giorgio Armani îşi restrânge drastic numărul brandurilor, dar şi reţeaua de magazine. Care este motivul

Giorgio Armani îşi va restrânge numărul brandurilor şi reţeaua de magazine după ce compania italiană a înregistrat primele scăderi ale vânzărilor din 2009, potrivit Bloomberg.

Urmărește
690 afișări
Imaginea articolului Giorgio Armani îşi restrânge drastic numărul brandurilor, dar şi reţeaua de magazine. Care este motivul

Compania cu sediul la Milano reduce la trei numărul brandurilor, de la şapte, acestea urmând să acopere toate liniile, de la blugi, la elemente de mobilier. Armani va aduce linia haute couture Prive şi brandurile de mobilă şi de obiecte folosite în casă Armani/Casa sub umbrela Giorgio Armani, în timp ce brandurile Collezioni şi Jeans vor fi introduse sub brandul Emporio Armani.

Vânzările Armani Group au scăzut cu 5% în 2016, la 2,5 miliarde de euro, deşi profitul a crescut la 271 de milioane de euro de la 241 de milioane de euro, datorită reducerilor costurilor.

2016 s-a dovedit a fi un an dificil pentru modă şi pentru sectorul de lux”, a declarat preşedintele şi directorul general Giorgio Armani.

Burberry Group a avut o mişcare similară, în care a combinat trei sub-branduri într-unul singur.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici