- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (27.04.2010, 18:50)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
În ce au încredere românii: PRO TV, Dacia, Nokia sau Canon. Vezi aici topul complet al mărcilor
Pro TV este cea mai de încredere marcă pentru români în ceea ce priveşte posturile de televiziune, potrivit studiului Trusted Brands 2010, realizat de Revista Reader's Digest, printre brandurile din domeniul media din această listă numărându-se şi Jurnalul Naţional şi Europa FM.
Urmărește
108 afișări
În ce au încredere românii: PRO TV, Dacia, Nokia sau Canon. Vezi aici topul complet al mărcilor
Studiul Trusted Brands 2010 s-a desfăşurat concomitent în 16 ţări europene, printre care şi România, respondenţii având la dispoziţie pentru a alege 20 de categorii de branduri comune celor 16 ţări şi un număr de maximum 18 categorii locale. Respondenţii nu au primit variante de răspuns, ci au fost rugaţi să nominalizeze ei înşişi mărcile în care au încredere şi să le evalueze apoi ţinând cont de anumiţi indici - "calitate", "valoare excelentă", "imagine puternică" şi "înţelegerea nevoilor clienţilor".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gabriel Cotabiță a murit la vârsta de 69 de ani
-
Prag depăşit. Peste 150.000 de români au votat în străinătate la alegerile prezidenţiale
-
Atenţionare de călătorie în Italia din cauza unei greve în transportul feroviar
-
În Schengen, dar cu controale la graniţă. Surse bulgare: controalele la frontierele terestre vor rămâne în vigoare timp de cel puţin şase luni după aderare. Excepţie pentru graniţa Bulgaria-Grecia
Din categoriile locale, brandurile în care românii au cea mai mare încredere sunt Pro TV, Vel Pitar, Ceresit, Cris-Tim, Borsec, Medlife, Domo, Danone, Colgate, Bricostore, Jurnalul Naţional şi Europa FM.
Din categoriile comune, Dacia se numără printre brandurile în care românii au cea mai mare încredere, alături de mărci ca Dell, Nokia, Vodafone, Canon, Philips, Paralela 45, Visa, BCR, RCS & RDS, Petrom, Asirom, Eurovita, Nurofen, Nivea, Ariel, Nestle.
Şi în acest an, rezultatele Trusted Brands din România au evidenţiat schimbări la nivel de percepţie şi încredere faţă de anii precedenţi. La categoriile: Bancă, Automobile, Cameră foto, Companie de asigurări s-au schimbat liderii, în timp ce la alte categorii (Electrocasnice, Benzinării, Cosmetice), ocupanţii locului întâi şi-au întărit poziţia prin procente mai mari, comparativ cu anii precedenţi. Una dintre marile surprize ale studiului din acest an a fost revenirea în forţă a unor branduri româneşti. La categoria Automobile, de exemplu, Dacia a trecut pe primul loc în topul încrederii românilor, poziţie ocupată anul trecut de Mercedes-Benz.
Studiul a fost realizat prin corespondenţă, în perioada august - octombrie 2009, iar respondenţii au fost selectaţi din baza de date de clienţi activi ai Reader's Digest din cele 16 ţări euopene. În această perioadă, în Europa s-au trimis 218.618 chestionare cu întrebări deschise, iar rata medie de răspuns a fost de 7%. România a înregistrat cea mai mare rată de răspuns la nivel european, după Finlanda - 14,1%.
Citește pe alephnews.ro: Moscova nu are bani nici să câștige războiul cu Ucraina, nici să piardă. Care este situația economică a Rusiei
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ce a primit o clientă, după ce a comandat piept de pui în restaurantul lui Dani Oțil: „M-am îmbolnăvit pe loc”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe