Legumele şi fructele urâte, în prim-plan: De ce se caută merele bătute de grindină, morcovii cu trei vârfuri sau prunele cu „nas“

Dominaţia fructelor şi legumelor conforme în magazine nu este încă ameninţată, dar şi cele nu la fel de aspectuoase încep să atragă cumpărători şi nu neapărat pentru că ar fi mai ieftine, scrie Wall Street Journal.

Urmărește
1195 afișări
Imaginea articolului Legumele şi fructele urâte, în prim-plan: De ce se caută merele bătute de grindină, morcovii cu trei vârfuri sau prunele cu „nas“

Legumele şi fructele urâte, în prim-plan: De ce se caută merele bătute de grindină, morcovii cu trei vârfuri sau prunele cu „nas“ (Imagine: Ovidiu Iordachi/ Arhiva Mediafax Foto)

După ce multă vreme fructele şi legumele mai puţin arătoase au fost ţinute departe de consumatorii din vest, ele ajungând în suc, conserve sau în hrana animalelor, ori forţând fermierii să găsească soluţii ingenioase, aşa cum a fost cea de tăiere şi aranjare a morcovilor urâţi pentru a crea morcovi micuţi vânduţi ca atare, preocuparea din ultimii ani pentru limitarea risipei alimentare a dus la încercarea de a convinge publicul să cumpere şi astfel de produse, potrivit Business Magazin.

Se caută aşadar mere urâţele, chiar şi cele bătute de grindină, morcovi cu două sau trei vârfuri, cartofi sau roşii cu forme ciudate ori prune cu „nas“ şi nu numai, ele ajungând în diverse reţele de magazine şi apărând chiar şi companii dedicate găsirii fructelor şi legumelor cu defecte care să ajungă apoi la vânzare, cum ar fi Imperfect Produce.

Pentru promovarea acestora se folosesc fotomodele sau tot felul de nume amuzante, ori reţele de socializare online, pe care utilizatorii care vor să atragă atenţia asupra faptului că fructele şi legumele mai puţin aspectuoase sunt bune de mâncat postează imagini cu defecte interesante cum ar fi mere îngemănate, dovleci cu pete care seamănă a ochelari ori roşii cu „urechiuşe“.

Sursa: http://bit.ly/2fuootw

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici