- Home
- Life-Inedit
- (12.10.2014, 11:39)
- Paula Rusanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Likefunding: Cum să faci bani cu butonul LIKE de pe Facebook
Crowdfundingul este o tehnică de finanţare a proiectelor media, folosind resurse online, precum forumuri sau platforme de socializare. Plecând de la acest concept, de a apela la comunitate ca la un potenţial finanţator, o firmă din Hong Kong a avut ideea de a se folosi de celebrul buton "Like" de pe Facebook.
Urmărește
14961 afișări
Likefunding: Cum să faci bani cu butonul "Like"
Astfel, compania respectivă a găsit o modalitate de a valorifica "like-urile" de pe Facebook, acestea devenind un mijloc de a obţine donaţii pentru anumite cauze umanitare. Totodată, companiile care donează bani pot beneficia de pe urma reacţiilor pozitive apărute, informează CNN.
Cofondatoarea companiei, Kelly Yim, şi-a părăsit locul de muncă dintr-o bancă pentru a crea Likefunding.me, un sistem de pe urma căruia pot profita operele de caritate, proiectele creative, dar şi companiile care donează.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
"Vrem să-i mobilizăm pe oameni să împărtăşească poveşti interesante despre proiecte creative care sunt sponsorizate de anumite companii. Prin această metodă, putem genera o expunere media care poate fi măsurabilă de către companii. Ştim că anumite proiecte au capacitatea de a deveni virale. Vrem să creăm un sistem care le permite oamenilor să facă bani din această expunere media", a declarat Kelly Yim, care a explicat că logo-urile companiilor sunt transmise mai departe ori de câte ori proiectul respectiv primeşte un like sau un share.
Pentru un astfel de serviciu, companiile pot plăti între 1.500 sau 2.000 de dolari, în timp ce utilizatorii de pe Internet au la dispoziţie un meniu de proiecte, pentru care pot da "like". Fiecare "like" poate aduce aproximativ 20 de cenţi şi duce mai departe logo-ul sponsorului.
Compania se bucură deja de succes, ţinând cont de faptul că a fost creată doar de şase luni, iar pe Internet a fost lansată în luna august.
Un proiect de succes îl reprezintă un director de şcoală din Hong Kong, care a renunţat la slujbă şi a creat o organizaţie de caritate prin care oferă tutoriale pentru copiii fără posibilităţi materiale.
"În numai câteva ore, a generat 5.000 de like-uri şi 8.000 de share-uri. Rezultatele au fost impresionante, pentru că expunerea de care a beneficiat proiectul respectiv a fost cu mult mai mare decât dacă se făcea publicitate în presa locală", a explicat Kelly Yim.
Citește pe alephnews.ro: Klaus Iohannis convoacă partidele la consultări pentru formarea Guvernului. Se decid șefii de la Senat și Camera Deputaților
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: Facebook lucrează la o aplicaţie de chat care va permite utilizatorilor să rămână anonimi
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Suspectul atacului de la Târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania a fost arestat preventiv. Patru femei și un băiat au decedat iar peste 200 de persoane au fost rănite
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe