(P) dm drogerie markt: dezvoltare cu responsabilitate şi atenţie la nevoile clienţilor

Articol cu conținut publicitar

Urmărește
268 afișări
Imaginea articolului (P) dm drogerie markt: dezvoltare cu responsabilitate şi atenţie la nevoile clienţilor

(P) dm drogerie markt: dezvoltare cu responsabilitate şi atenţie la nevoile clienţilor

dm drogerie markt, singurul lanţ internaţional de drogherii prezent pe piaţa românească a marcat în 30 septembrie finalul anului financiar. „În 2021 provocările pandemiei ne-au determinat să ne adaptăm şi să pregătim un plan pentru orice posibilă situaţie. Rapiditatea cu care compania a acţionat în cazul schimbărilor şi abilitatea de a răspunde constructiv la neprevăzut au făcut diferenţa”, transmite Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România. Chiar şi în aceste condiţii, cu încetinirea cauzată de diversele restricţii, compania a înregistrat o creştere de 19,50%.

Bilanţul anului financiar 2020-2021

Chiar şi în contextul epidemiologic si economic defavorabil, creat de pandemia de Coronavirus, dm drogerie markt dă dovadă de stabilitate şi siguranţă. Compania a înregistrat o creştere semnificativă a cifrei de afaceri, de 19.50%, ajungând la 628 milioane lei. Aceasta se datorează celor 981 angajaţi activi şi celor 117 filiale, dintre care 5 s-au deschis în 2021. Totodată, nivelul investiţiilor rămâne ridicat, fiind dedicat modernizării filialelor şi deschiderii celor noi, iar în acest an şi către extinderea depozitului central, cu 5 300 de metri pătraţi, ajungând la o suprafaţa totală de 12 800 de metri pătraţi. Împreună cu echipa din depozitul central care a crescut cu 60 de noi colegi, sunt susţinute planurile de expansiune şi sunt eficientizate operaţiunile logistice, prin adaptarea proceselor de pregătire a mărfii, astfel încât produsele să ajungă în cel mai scurt timp pe raft şi la clienţi. Una dintre eficientizările majore este a sortimentului de cosmetică decorativă, pentru care a fost construită o platformă pe 3 niveluri, cu o suprafaţă totală de 750 de metri pătraţi, care favorizează pregătirea a 4 comenzi de marfă simultan.

Dezvoltarea ne oferă oportunitatea de a face sortimentul nostru şi serviciile noastre mai atractive şi mai vizibile, pentru a putea oferi un bun raport calitate preţ, magazine moderne, diversitate şi acoperirea nevoii de proximitate, dar şi pentru a veni mereu cu soluţii noi şi actuale în întâmpinarea clienţilor. Clienţii, angajaţii şi siguranţa acestora rămân în continuare pe primul loc în topul preocupărilor noastre. Respectăm întotdeauna măsurile impuse de lege şi lucrăm constant la a oferi alternative pentru cumpărăturile în drogherii, precum serviciile de livrare la domiciliu”, afirmă Cristian Crişan, administrator dm drogerie markt România.


Responsabilitate pentru angajaţi

Siguranţa şi sănătatea angajaţilor sunt printre cele mai importante preocupări ale companiei. Măsurile luate încă de anul trecut: igienizarea spaţului, dezinfectarea frecventă a mâinilor, purtatul măştilor şi distanţare pentru angajaţii din drogherii, dar şi work from home pentru cei a căror activitate permite acest lucru, sunt valabile şi în prezent.
Un alt lucru care poziţionează dm ca un bun angajator este platforma de învăţare continuă şi dezvoltare profesională şi personală dm-Lernwelt. Aceasta oferă angajaţilor o pregătire optimă, începând cu suportul oferit de diferite tipuri de training-uri şi continuând cu mai multe tipuri de conţinut educaţional. Unul dintre seminariile active în prezent este cel despre sub-brandul Pro Climate, care prezintă în detaliu toate informaţiile despre produsele dm, neutre din punct de vedere al mediului. În curând, compania dm România va lansa şi un site dedicat carierei, un spaţiu virtual pentru comunitatea celor ce muncesc în dm, dar şi a celor ce îşi doresc o carieră în companie.

Responsabilitate în sortiment: Pro Climate, articole sustenabile

dm îşi propune să promoveze un consum mai sustenabil, prin dezvoltarea continuă a gamelor de produse care ajută la conservarea resurselor şi promovarea unui consum conştient, bazat pe nevoi. În plus, compania compensează efectele dăunătoare prin produse dedicate, cele din gama Pro Climate, care sunt neutre din punct de vedere al mediului. Mai exact, produsele Pro Climate sunt fabricate cu cea mai mică amprentă ecologică posibilă şi compensează cinci dintre efectele inevitabile asupra mediului: compensarea emisiilor CO2, a eutrofizării, a acidifierii, a smogului de vară şi a diminuării stratului de ozon. Din această sub-gamă fac parte produse de îngrijire personală, produse pentru casă, produse de protecţie solară, etc.

Responsabilitate socială: dm drogerie markt, împreună pentru binele tuturor

Compania a continuat parteneriatul cu SOS Satele Copiilor, fiind alături de această asociaţie cu mai multe proiecte. Unul dintre ele s-a desfăşurat în această toamnă, când pe lângă donaţiile în produse şi biciclete, compania a organizat un eveniment destinat şcolarilor: Ultima zi de vacanţă, prima zi de şcoală. Elevii din centrul de la Cisnădie au avut parte de o excursie la Arsenal Park, la finele căreia toţi au primit ghiozdane echipate pentru noul an şcolar. A doua ediţie a „Campaniei binelui”, a cărei beneficiari sunt tot copiii de la SOS Satele Copiilor, are loc între 1 noiembrie şi  20 decembrie, perioadă în care dm va dona câte un leu pentru fiecare produs participant la campanie, semnalizat la raft în drogherii. Aceasta vine în sprijinul a peste 700 de copii din comunităţi vulnerabile, precum şi a altor 150 de copii fără familie, care cresc în satele SOS din ţară.

O altă acţiune care are continuitate este transformarea Black Friday în Giving Friday. Prin iniţiativa care se află anul acesta la a treia ediţie, compania va dona 5% din totalul încasărilor din 26 noiembrie pentru a asigura copiilor defavorizaţi câte o masă caldă pe zi, prin campania „O floare de colţ pentru un prânz cald”, organizată de Fundaţia Haţegan.

Încă o veste bună pentru comunitatea din jurul brandului este faptul că ambalajele produselor achiziţionate din drogherii vor putea fi returnate spre reciclare. La începutul anului viitor compania se va alătura iniţiativei concernului prin care contribuie la o economie circulară: clienţii vor putea returna ambalaje goale de la produse precum şampon, gel de duş şi altele, iar acestea vor intra într-un proces de reciclare. La o economie circulară eficientă contribuie şi reutilizarea ambalajelor, pentru a genera semnificativ mai puţine deşeuri. În acest sens se vor introduce în drogheriile din România şi staţiile de reumplere pentru detergenţi.
Aproape de comunitate prin seria de evenimente online
Unul dintre conceptele de bază ale anului financiar care a trecut este adaptarea. Pe lângă felul în care se fac cumpărăturile, dm s-a adaptat şi la modul în care se pot întâlni membri comunităţii. Astfel, pe parcursul anului 2020-2021, au avut loc 7 evenimente online, fiecare cu propria tematică, iar specialişti din fiecare domeniu au oferit consultanţă şi au răspuns întrebărilor în sesiunile de Q&A. Totodată, participanţii au avut ocazia de a câştiga peste 450 de premii. În prezent se lucrează la organizarea unei ediţii aniversare a evenimentelor online. 
În octombrie 2021 compania a sărbătorit doi ani de ambassadorship, ocazie cu care lista creatorilor de conţinut a fost mărită, pentru a acoperi cât mai multe arii de interes şi zone geografice cu relatări autentice despre produsele şi noutăţile prezente în drogherii.
 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici