(P) PENNY Market dedică resurse importante pentru susţinerea grupurilor şi comunităţilor vulnerabile, cele mai afectate de situaţia din ultimele luni

Urmărește
309 afișări
Imaginea articolului (P) PENNY Market dedică resurse importante pentru susţinerea grupurilor şi comunităţilor vulnerabile, cele mai afectate de situaţia din ultimele luni

(P) PENNY Market dedică resurse importante pentru susţinerea grupurilor şi comunităţilor vulnerabile, cele mai afectate de situaţia din ultimele luni

Dincolo de provocările imense pe care le-a adus la nivel sanitar şi social, criza determinată de pandemia COVID-19 a generat, totodată, o mobilizare fără precedent la nivelul întregii societăţi româneşti. De la personalul medical din spitalele aflate în linia întâi până la personalul şi voluntarii organizaţiilor non-guvernamentale din întreaga ţară, de la mici start-up-uri locale până la marile companii multinaţionale, mii de oameni s-au angajat într-o cursă contra cronometru pentru a combate efectele pandemiei, contribuind cu resurse importante fie pentru a întări capacitatea sistemului medical de a face faţă noii provocări, fie pentru a sprijini comunităţile şi grupurile defavorizate din România, cele mai afectate de situaţia actuală.

Prezent în România încă din 2005, PENNY Market a dedicat resurse importante în aceşti ani implicării sociale, sprijinirea comunităţilor şi a grupurilor vulnerabile numărându-se printre priorităţile companiei.

Alături de grupurile vulnerabile

După declanşarea stării de urgenţă, PENNY Market şi-a intensificat colaborarea cu organizaţiile non-guvernamentale care activează în această zonă şi a încheiat mai multe parteneriate. Astfel, colaborarea cu Banca pentru Alimente, un partener al companiei încă din 2019, a luat amploare pe perioada celor două luni în stare de urgenţă. Peste 350 de familii din Bucureşti, Ploieşti, Buzău, Arad, Oradea, Timişoara, Lugoj au beneficiat de alimente de bază şi produse de igienă donate de PENNY Market şi distribuite prin reţeaua Băncii pentru Alimente. Produsele au ajuns la persoane cu dizabilităţi sau familii din medii defavorizate aflate în grija asociaţiilor „Ridică-te şi umblă!“, Down Plus Bucureşti şi Asociaţia Distroficilor Muscular din România, membre ale Consiliului Naţional al Dizabilităţii din România, altor organizaţii care ajută persoanele cu dizabilităţi precum Motivation, Alternativa 2003, NANE, Organizaţia Suedeză, CONIL, Alinare sau Jubileu.

Sprijin petru persoanele nevoiaşe

Compania a încheiat, de asemenea, un parteneriat cu Crucea Roşie Română către care a donat  55 de paleti cu alimente de bază pentru a susţine  persoanele nevoiaşe din şase judeţe unde compania este prezentă şi care reprezintă, prin urmare, comunităţi de interes pentru PENNY Market. Astfel 44 de paleţi (4.500 pachete) cu alimente de bază (lapte, spaghete, pastă de tomate, fasole, miere, pate de ficat, mazăre, orez, mălai, biscuiţi, compot, napolitane, ulei, făină) au fost distribuite în pachete de câte 12 kg fiecare către persoane în vârstă, fără aparţinători şi familii vulnerabile din Suceava, Timiş, Bacău, Galaţi, Constanţa şi Braşov. Toate cele 4.500 de pachete cu alimente au fost distribuite la domiciliul beneficiarilor cu sprjinul voluntarilor de Cruce Rosie din cele şase judeţe.

Alţi 11 paleţi cu alimente de bază (900 de pachete cu alimente) au fost direcţionate de Crucea Roşie Română către Fundatia Comunitară Bucuresti care le-a distribuit mai departe către  Asociaţia Carusel (Bucureşti), Asociatia Şansa Ta (Bucuresti, Ilfov, Damboviţa), Asociatia Easy Eco (Bucureşti), Grupul de iniţiativă Casa Bună Bucureşti (fondat de Valeriu Nicolae), Asociaţia Hercules (Buftea), Fundaţia Comunitară Buzău, Fundaţia Comunitară Bacau şi Fundaţia Comunitară Galaţi.

“Credem că situaţia recentă din domeniul sănătăţii publice a venit cu schimbări majore intr-un interval de timp foarte scurt. Am considerat că eforturile noastre de sprijinire a comunităţilor vulnerabile din România începute în anii precedenţi trebuie să continue şi să fie relevante în această perioadă. De aceea, ne-am intensificat sprijinul către grupurile de persoane cele mai afectate pe timpul crizei între care se numără şi grupurile vulnerabile aflate în grija unor asociaţii cu care colaborăm deja, de câţiva ani, sau alături de care am început o colaborare chiar în această perioadă,” a declarat Daniel Gross, Director General PENNY Market Romania.

Educaţia: o prioritate indiferent de context

Nu în ultimul rând, sprijinul PENNY Market în această perioadă s-a îndreptat către susţinerea elevilor, astfel încât aceştia să-ţi poată continua studiile chiar şi în condiţiile actuale. În cadrul  parteneriatului cu World Vision România, compania susţine 100 de elevi de la trei licee din Dolj, Ialomiţa şi Vaslui pentru a-şi continua studiile, oferindu-le burse şcolare şi rechizite precum şi produse alimentare. Îndată ce acest lucru este posibil, programul va include, ca şi în anii anteriori, şi oportunităţi de practică în magazine.

“Suntem impresionaţi de eforturile şi solidaritatea pe care le-am văzut în toată această perioadă la nivelul întregii societăţi. Ne bucurăm că putem să contribuim, la rândul nostru, alături de partenerii tradiţionali sau de noi parteneri din zona organizaţiilor nom-guvernamentale, şi să sprjinim grupurile şi comunităţile vulnerabile. Avem încredere că impactul actiunilor noastre este unul pozitiv şi ne luăm angajamentul să rămânem alături de cei care au nevoie de noi în continuare, de-a lungul întregului an”, a mai spus Daniel Gross, Director General PENNY Market Romania.

În ultimele luni, de la declanşarea pandemiei, PENNY Market a contribuit cu donaţii în valoare de 100.000 EUR dedicate susţinerii grupurilor sociale vulnerabile şi spitalelor. Printre cei şase parteneri, se numără asociaţii cu care compania colaboreză deja precum World Vision, Banca pentru Alimente şi Organizaţia Salvaţi Copiii, dar şi noi parteneri, precum Crucea Roşie Română, Zi de BINE şi Adi Hădean, asociaţii care au reuşit să identifice nevoile stringente ale societăţii în perioada de criză şi să găsească soluţiile potrivite pentru depăşirea cu bine a acesteia.
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
penny market

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici