- Home
- Publicitate
- (02.06.2021, 10:59)
(P) Romaqua Group, o companie pentru un mediu verde
Urmărește
422 afișări
Responsabilitatea fiecăruia dintre noi, şi cu atât mai mult a unei companii, pentru păstrarea unui mediu curat devine din ce în ce mai necesară. Romaqua Group Borsec este o companie 100% românească, cu un portofoliu de produse 100% româneşti, cu şapte fabrici pe tot teritoriul României, iar toate acestea sunt motive de responsabilizare suplimentare. Cele şapte fabrici sunt situate în Borsec (două fabrici de apă minerală), Stânceni (apă minerală), Buşteni (apă minerală şi băuturi răcoritoare), Sebeş (bere şi băuturi energizante) şi Bucureşti unde se află fabrica de preforme, dar şi o tipografie proprie. Investiţiile directe şi indirecte ale companiei privind protecţia mediului au fost derulate încă din anul 1998, de la înfiinţare, reprezentand tehnologii ce conduc la economii de combustibili şi energie, reducerea noxelor, deşeurilor etc., implicarea în proiecte de mediu, protejarea rezervaţiilor naturale, implicarea în procesul de recuperare şi valorificare a deşeurilor rezultate în urma producţiei, protecţia perimetrelor hidrogeologice, reciclarea internă a preformelor, staţii performante de epurare tocmai pentru a garanta evacuarea unei ape curate, management performant al consumului de apă şi CO2. Investiţiile totale ale Romaqua Group se ridică până în prezent la peste 250 milioane de euro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
REZULTATE PARȚIALE. Alegeri prezidențiale 2024, turul 1: Călin Georgescu intră în turul 2
-
Rezultate parţiale 90% din secţiile de votare: Călin Georgescu continuă să fie pe primul loc. Bătălie pentru locul doi între Ciolacu şi Lasconi
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
-
Cine este Călin Georgescu, surpriza de la alegerile prezidenţiale 2024, turul I
Prin managementul eficient al organizării producţiei la toate fabricile companiei s-a realizat o medie a consumurilor energetice de 80% faţă de media ramurii industriale. În plus, studierea internă a proceselor tehnologice în zona de formare preforme şi sticle PET a ajutat la crearea unor reţete care au dus practic la folosirea în medie cu 30% mai puţin material PET şi PE.
Deşi materialele plastice prezintă numeroase avantaje (greutate mică, longevitate, consum redus de energie pentru fabricarea lor, preţ redus), eliminarea lor reprezintă o problemă majoră. De aceea, Romaqua Group se implică intens, astfel încât sumele plătite pentru gestionarea, colectarea şi reciclarea deşeurilor de ambalaje, ridicându-se la peste 8,6 milioane de euro numai la nivelul anului 2020.
Evoluţia tehnologiei materialelor şi a tehnologiei în general, precum şi caracteristicile materialelor plastice, au făcut ca acestea să devină materii prime indispensabile in industria ambalajelor, rezultatul fiind vehicularea unor cantităţi impresionante de mase plastice pe piaţă. Romaqua Group depune eforturi considerabile pentru gestionarea eficientă a tuturor aspectelor legate de menţinerea unui mediu curat. Astfel, pentru reducerea cantităţilor de ambalaje de plastic, la fabrica de preforme, s-au achiziţionat maşini noi de injecţie, cu performanţe ridicate, obţinându-se reducerea greutăţii unei preforme, şi implicit a unui flacon, cu procente cuprinse între 5 şi 20%, în funcţie de volum, conducând, în medie, la o scădere a consumului de plastic cu încă 11%. Aceleaşi economii se realizează şi la dopul PE.
Borsec este un produs premium, nu doar datorită evidentelor sale calităţi naturale, ci şi datorită tehnologiilor de ultimă oră pe care le utilizează compania Romaqua Group în procesul de îmbuteliere. Datorită tehnologiilor moderne de captare şi îmbuteliere, apa minerală naturală Borsec nu este supusă, în niciun fel, riscului contaminării. Noua tehnologie, în care s-a investit masiv, împiedică orice intervenţie umană asupra apei în procesul de producţie, de la captarea şi transportul apei minerale naturale de la izvor la locul de îmbuteliere şi până la sticla care va ajunge pe raft. Practic, apa minerală naturală Borsec vede lumina zilei numai în sticlă. În plus, acum câţiva ani, am ales să oferim consumatorilor o originalizare suplimentară prin aplicarea unui sigiliu pe dopul sticlei. Însă, aceasta nu a fost singura modificare de care a beneficiat sticla de apă minerală naturală Borsec. Pentru a sublinia şi mai mult imaginea premium a apei, am înlocuit eticheta de hârtie cu o etichetă modernă, elegantă, transparentă. Deşi este din plastic, sigiliul pare metalic datorită printului de calitate şi a culorii speciale metalizate, perforaţiile speciale permiţând îndepărtarea uşoară, în totalitate, a acestuia, o dată cu desfacerea sticlei. Argumentul principal a fost: “Eşti primul care pune mâna pe dop!”
”În acest fel, consumatorul are siguranţa deplină că este primul care desface dopul, că apa lui preferată este exact aşa cum provine din acvifer, absolut fără nicio intervenţie din exterior”, spune Mihaela Drăghici, director PR Romaqua Group.
Pentru că această inovaţie a fost foarte bine primită de către consumatori, un sigiliu similar a fost aplicat şi pe sticlele Aquatique de 0,5 şi 2 litri.
Romaqua Group, companie cu capital autohton privat, cu 23 ani de activitate, are în portofoliu branduri de succes: Borsec (ape minerale naturale), Stânceni (apă minerală naturală), Aquatique (apă minerală naturală oligominerală), Giusto (băuturi răcoritoare), Giusto Natura (băuturi răcoritoare plate), Albacher, Dorfer şi Mühlbacher (bere). Borsec este liderul pieţei de ape minerale naturale, iar Giusto Natura liderul pieţei de băuturi răcoritoare plate (still drinks). Romaqua Group are peste 2.200 de angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 172 milioane de euro.
Citește pe alephnews.ro: SURSE: Nicolae Ciucă demisionează din funcția de lider al partidului PNL, după EXIT POLL
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
EXIT POLL Alegeri prezidențiale 2024, turul 1: Marcel Ciolacu – 25%, Elena Lasconi 18%, Călin Georgescu 16%, George Simion 15%
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De nerecunoscut! Cum a ajuns să arate Maria Sharapova, la 5 ani de la retragerea din tenis GALERIE FOTO
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 03:00
-
astăzi, 02:44
Bihor. Rezultate finale alegeri prezidenţiale, turul I: Kelemen Hunor a câştigat judeţul