Care sunt mărcile care au sfidat criza şi au avansat cu peste 50% deşi consumul a scăzut: „non-mărcile“

Pe o piaţă de retail în care lupta se dă pe preţ, mărcile private ale marilor jucători, de fapt "non-mărci" pentru că cine le cumpără se orientează doar după preţ şi nu după producător sau locul de producţie, câştigă tot mai mult teren.

Urmărește
6 afișări
Imaginea articolului Care sunt mărcile care au sfidat criza şi au avansat cu peste 50% deşi consumul a scăzut: „non-mărcile“

Care sunt mărcile care au sfidat criza şi au avansat cu peste 50% deşi consumul a scăzut: „non-mărcile“ (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

"Non-mărcile", mărcile private sub care se vând şi brânză, şi şerveţele, şi cremă de pantofi, au depăşit pragul de 900 de milioane de euro anul trecut. Produsele Aro, Marca 1 sau TiP se găsesc tot mai frecvent în coşurile de cumpărături.

Citeşte mai multe despre mărcile care au sfidat criza pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici