Ce tehnologii folosesc companiile pentru a atrage angajaţii concurenţei

Instrumentele software de recrutare au un loc tot mai important în rândul tehnicilor folosite de departamentele de resurse umane ale companiilor, având o eficienţă mai mare din punctul de vedere al costurilor şi al timpului alocat gestionării CV-urilor.

Urmărește
12 afișări
Imaginea articolului Ce tehnologii folosesc companiile pentru a atrage angajaţii concurenţei

Ce tehnologii folosesc companiile pentru a atrage angajaţii concurenţei (Imagine:Laszlo Raduly/Mediafax Foto)

Softurile specializate sunt folosite şi în recrutarea executivilor de top, iar firmele de head-hunting au adus pe piaţa locală platforme de tip ERP (enterprise resource planning) cu ajutorul cărora le prezintă companiilor-client o parte din interviurile susţinute cu candidaţii, economisind astfel timp.

Irina Pinţoi, Managing Partner în cadrul filialei locale a firmei de executive search Talentor, spune că noile instrumente folosite în recrutare sunt benefice atât pentru angajator, care poate să vadă modul în care se comportă şi cum răspunde la întrebări candidatul, cât şi pentru candidaţi, care pot profita de faptul că se pot "vinde" mai bine chiar înainte de a avea o discuţie cu reprezentantul companiei angajatoare.

"La începutul proiectului, clientul ne furnizează 2-3 întrebări definitorii pentru profilul căutat, iar în timpul interviului cu candidaţii, întrebările sunt adresate şi filmate, iar filmul - a cărui durată nu depăşeşte 4- 5 minute - este încărcat în interfaţa folosită de firma de recrutare şi client", a spus Irina Pinţoi. Talentor este filiala locală a unui grup finlandez de recrutare prezent în peste 15 ţări, care a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 200.000 de euro pe piaţa locală.

Citeşte mai multe despre tehnologiile folosite de companii pentru a atrage angajaţii concurenţei pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici