Cum poate fi reprodus succesul Samsung? Noul model de business asiatic

Conglomeratele asiatice au pornit la drum alegându-şi nume cu rezonanţă care au fost apoi confirmate de vânzările spectaculoase.

Urmărește
27 afișări
Imaginea articolului Cum poate fi reprodus succesul Samsung? Noul model de business asiatic

Cum poate fi reprodus succesul Samsung? Noul model de business asiatic (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Spre exemplu, Daewoo - marele univers, Hyundai - era modernă şi Samsung - trei stele, scrie The Economist. Au fost, însă, şi cazuri în care mărcile au rămas doar de faţadă, iar compania a ajuns în punctul de unde a pornit.

Mica afacere Samsung a pornit la drum în 1938. De atunci s-a tranformat într-un conglomerat cu peste 83 de subdiviziuni care sunt responsabile pentru 13% din exporturile Coreei de Sud.

Iar cel mai relevant exemplu este Samsung Electronics care a început cu producţie de componente radio şi a devenit acum cea mai mare companie de tehnologie din lume, după vânzări, şi acum produce cele mai multe televizioare şi, în curând, va depăşi Nokia pe segmentul de telefoane.

Citeşte mai mult pe ww.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici