Dracula, considerat mai bun decât frunza Elenei Udrea

Investiţia de 900.000 de euro făcută de statul român pentru achiziţionarea unui logo turistic aparent "furat" este greşită, scrie cotidianul austriac Wirtschaftsblatt, preluat de Deutsche Welle. În opinia lui Michael Brandtner, consultant de marketing strategic şi publicist, care semnează un articol în cotidianul austriac Wirtschaftsblatt, România nu are atât o problemă cu logo-ul ei turistic, cât cu brandul de ţară, care nu este clar definit şi poziţionat pe piaţa turistică internaţională.

Urmărește
8 afișări

De altfel, nu doar România se află în această situaţie, ci şi alte destinaţii de vacanţă din lume, mai scrie cotidianul austriac. Astfel, din 102 ţări luate în considerare, România ocupa doar locul 81 în Country Brand Index 2009, care analizează şi evaluează deficienţele brandurilor de ţară şi identifică trendurile industriei mondiale de turism. "Sloganul «Explore the Carphatian garden» nu ajută cu nimic la formarea unui brand puternic de ţară, de vreme ce Carpaţii înşişi reprezintă un detaliu destul de neclar în minţile potenţialilor clienţi.

Citeste toata stirea pe www.jurnalul.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici