Erste: Valoarea brandului BCR a scazut la 348 mil. euro

Valoarea brandului BCR - cea mai mare banca de pe piata dupa active, a fost ajustata de Erste Bank, actionarul majoritar, de la 388 mil. euro in trimestrul al treilea al anului trecut la 348 mil. euro in trimestrul I 2008.

Urmărește
7 afișări
Imaginea articolului Erste: Valoarea brandului BCR a scazut la 348 mil. euro

Erste: Valoarea brandului BCR a scazut la 348 mil. euro

In acelasi timp, valoarea relatiei BCR cu clientela era estimata de austrieci la 825 mil. euro in trimestrul III 2007, pentru ca in primul trimestru al acestui an sa scada la 703 mil. euro.

Citeste toata stirea pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici