Frunza lui Nuţi e de la second hand

Frunza din logo-ul de promovare turistică a României seamănă izbitor cu cea folosită de către o firmă britanică de transport. Pentru simbolul care poate fi cumpărat cu 250 de dolari de pe Internet, Udrea a dat 890.000 euro.

Urmărește
4 afișări
Imaginea articolului Frunza lui Nuţi e de la second hand

Frunza lui Nuţi e de la second hand

Ministerul Elenei Udrea nu a apucat, încă, să rezolve problema copyrightului pentru fosta campanie publicitară, "Land of choice" - al cărei slogan a fost înscris la OSIM de către ieşeanul Florin Zamfir, care i-a luat-o înainte Elenei Udrea şi care acum îşi cere drepturile -, că a izbucnit un nou scandal, legat tot de plagiat în publicitate.

Citeste toata stirea pe www.azi.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici