Metro anunta strategia pe 2008

“Incepand cu 2004, odata cu intrarea si extinderea jucatorilor internationali operatori de hipermarketuri si supermarketuri, piata de profil s-a segmentat, conceptul nostru de magazin cash&carry a trebuit reorientat spre clientii specializati, antreprenorii”, a declarat pentru Business Standard Francois Oliver, director general al Metro Cash&Carry, Romania&Moldova.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Metro anunta strategia pe 2008

Metro anunta strategia pe 2008

Ca urmare, avand deja reteaua formata, compania investeste in remodelarea magazinelor si in reorganizarea portofoliului de produse, astfel incat sa se adreseze cat mai eficient segmentului de clienti specializati, potrivit directorului general al Metro Romania. “Nu concuram cu hipermarketurile si cu supermarketurile. Fiecare tip de retea de retail incepe din ce in ce mai mult sa fie pozitionata pe o anumita nisa”, a completat Oliver.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici