Ne umflăm cu macaroane

Reducerea veniturilor şi majorarea taxelor au determinat românii să se îndrepte către produse alimentare mai ieftine, deşi calitatea acestora lasă de dorit. Astfel, românii nu se mai uită la ceea ce conţin produsele pe care le cumpără, preţul mic fiind singurul criteriu de selecţie.

Urmărește
9 afișări
Imaginea articolului Ne umflăm cu macaroane

Ne umflăm cu macaroane

"Românii, în general, se orientează către produse mai ieftine, iar acest fenomen este amplificat de reducerea puterii de cumpărare a populaţiei", a declarat, pentru Curierul Naţional, Dragoş Frumosu, preşedintele Federaţiei Naţionale a Sindicatelor din Industria Alimentară (FNSIA). De asemenea, Alin Giurea, preşedintele companiei din domeniul morăritului, pastelor şi panificaţiei, Pambac, a afirmat că cele mai vândute produse ale companiei, din această perioadă, sunt cele poziţionate pe segmentul economic de preţ, precum şi cele aflate pe segmentele de preţ imediat următoare.


Citeste toata stirea pe www.curierulnational.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici