PR-iştii votează cu uninominalul

Piaţa românească de PR va creşte anul acesta cu 20-30 de procente la o valoare de peste 25 de milioane de euro pe fondul efectelor integrării europene şi alegerilor parlamentare şi locale. "Anul acesta are mai mult sens să vorbim de creştere având în vedere că este an electoral - iar PR-ul politic poate contribui în mare măsură - dar şi pentru faptul că efectele integrării europene ar trebui să se vadă începând cu 2008", a declarat pentru Curierul Naţional Alina Stanciu business director Ogilvy PR.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului PR-iştii votează cu uninominalul

PR-iştii votează cu uninominalul

Potrivit Elenei Olteanu. manager al agenţiei 4 ACE, campania electorală pentru alegerile locale  şi parlamentare de anul acesta, precum şi apropierea campaniei electorale de anul viitor vor contribui cu siguranţă la dinamica segmentului de PR, în special al celui de PR politic. Evenimentele politice din perioada următoare vor fi resimţite în special de agenţiile de PR politic sau de către cele care vor gestiona conturi de comunicare în acest domeniu.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici