PREŞEDINŢIA: CE CAMPANII DE PRESĂ AU „VULNERABILIZAT“ SECURITATEA NAŢIONALĂ

Pentru prima dată după 1989, campaniile de presă la comandă au fost definite, în Strategia de Apărare a României, drept un risc serios la adresa securităţii ţării. În documentul trimis, ieri, Parlamentului se arată:

Urmărește
6 afișări
Imaginea articolului PREŞEDINŢIA: CE CAMPANII DE PRESĂ AU „VULNERABILIZAT“ SECURITATEA NAŢIONALĂ

PREŞEDINŢIA: CE CAMPANII DE PRESĂ AU „VULNERABILIZAT“ SECURITATEA NAŢIONALĂ

"Fenomenul campaniilor de presă la comandă cu scopul de a denigra instituţii ale statului, prin răspândirea de informaţii false despre activitatea acestora, presiunile exercitate de trusturi de presă asupra deciziei politice în vederea obţinerii de avantaje de natură economică sau în relaţia cu instituţii ale statului reprezintă o altă vulnerabilitate a statului român".

Citeste toata stirea pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici