Specialiştii din PR promovează o piaţă de doar 20 de mil. euro

În România, prezenţa unor companii internaţionale, care derulează afaceri de ordinul a sute şi miliarde de euro anual, reprezintă şi va constitui în continuare premisa ideală pentru dezvoltarea unui adevărat business în domeniul Relaţiilor Publice (Public Relations - "PR").

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Specialiştii din PR promovează o piaţă de doar 20 de mil. euro

Specialiştii din PR promovează o piaţă de doar 20 de mil. euro

Cu toate că în România există specialişti în PR cu o vechime de cel puţin zece ani, despre o piaţă reală de relaţii publice şi comunicare se poate vorbi doar de vreo 2-3 ani. Acest lucru se reflectă şi în valoarea pieţei. Cei circa 20 de mari jucători din PR care activează în România alcătuiesc o piaţă redusă, cifrată în jurul a 15-20 de milioane de euro. "Conform datelor deţinute de agenţia 4 ACE, piaţa locală a serviciilor de PR se situează în jurul valorii de 20 de milioane de euro", a declarat pentru Curierul Naţional, Elena Olteanu, general manager al agenţiei 4ACE.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici