Un logo de doar 14 euro cumpărat cu sute de mii de euro

„Blonda de la Cotroceni” s-a deplasat ieri tocmai în China pentru a lansa cu surle şi trâmbiţe imaginea turistică a României în lume. Numai că surpriza pe care Udrea o pregătea pentru turiştii străini a luat o întorsătură nedorită.

Urmărește
5 afișări
Imaginea articolului Un logo de doar 14 euro cumpărat cu sute de mii de euro

Un logo de doar 14 euro cumpărat cu sute de mii de euro

Logo-ul (imaginea) noului slogan s-a dovedit a fi una inspirată, dacă nu chiar copiată de pe o pagină de internet care se ocupă cu comercializarea de logo-uri.

Citeste toata stirea pe www.puterea.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici