BCR opreşte accesul la serviciile de informare prin Contact Center de sâmbătă noapte până luni
Banca Comercială Română (BCR) opreşte începând de sâmbătă, ora 00:00, şi până luni, ora 08:00, accesul la serviciile de informare generală oferite prin "Contact Center", pentru efectuarea unor lucrări de întreţinere şi mentenanţă.
BCR opreşte accesul la serviciile de informare prin Contact Center de sâmbătă noapte până luni
Întreruperea va viza doar serviciile de informare generală, respectiv InfoBCR, InfoBpL şi contactarea clienţilor care au solicitat informaţii prin e-mail, prin intermediul portalului BCR şi a site-urilor partenere, sau din aplicaţia Click 24 Banking BCR.
Solicitările primite de la clienţi prin aceste canale de comunicare vor fi analizate începând de luni, 30 august.
BCR va asigura în această perioadă continuitatea serviciilor de urgenţă, adică BCR Asistenţă Carduri şi BCR Suport Tehnic, care vor fi disponibile 24/7. Totodată, clienţii Alo 24 Banking BCR vor putea solicita informaţii personalizate şi vor putea efectua tranzacţii în intervalul normal de funcţionare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Este în interesul TĂU ca Guvernul României să fie format din manageri independenți de partide, consacrați în companii private și corporații? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Burduja afirmă că preluarea E.ON România de către compania maghiară MVM ar putea fi blocată din motive de securitate: „Nu vom permite gazului rusesc să intre în ţară”
-
Vicepremierul Poloniei anunţă că a identificat un grup rus care ar fi urmărit să influenţeze alegerile prezidenţiale
-
Jandarmeria: protest ilegal în zona CCR. Traficul e blocat pe Calea 13 Septembrie
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO