Concluzia firmei care face brandul de ţară, după ce a cheltuit 400.000 de euro: „Trebuie să inventăm unul”
Mai bine de 80% dintre turiştii străini nu au idee ce le poate oferi România. Când vine vorba de ştiri despre ţara noastră, 100% sunt negative. Sub aceste auspicii se lucrează la noul brand de ţară, care ar trebui să fie "puternic, robust şi diferenţiat faţă de altele", arată "Gândul".
Concluzia firmei care face brandul de ţară, după ce a cheltuit 400.000 de euro: „Trebuie să inventăm unul” (Imagine: Andrei Pungovschi/Mediafax Foto)
"Dacă nu găsim un element care să diferenţieze brandul României de al altor ţări, trebuie să inventăm unul. De urgenţă", spune Eulogio Bordas, consultantul companiei THR la care Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a apelat.
Citeşte mai multe despre brandul de ţară pentru România pe www.gandul.info.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Este în interesul TĂU ca Guvernul României să fie format din manageri independenți de partide, consacrați în companii private și corporații? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Burduja afirmă că preluarea E.ON România de către compania maghiară MVM ar putea fi blocată din motive de securitate: „Nu vom permite gazului rusesc să intre în ţară”
-
Bursă. Statul român ia în considerare posibilitatea de a reveni ca acţionar majoritar al grupului Electrica
-
Vicepremierul Poloniei anunţă că a identificat un grup rus care ar fi urmărit să influenţeze alegerile prezidenţiale
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO