Concluzia firmei care face brandul de ţară, după ce a cheltuit 400.000 de euro: „Trebuie să inventăm unul”

Mai bine de 80% dintre turiştii străini nu au idee ce le poate oferi România. Când vine vorba de ştiri despre ţara noastră, 100% sunt negative. Sub aceste auspicii se lucrează la noul brand de ţară, care ar trebui să fie "puternic, robust şi diferenţiat faţă de altele", arată "Gândul".

Urmărește
45 afișări
Imaginea articolului Concluzia firmei care face brandul de ţară, după ce a cheltuit 400.000 de euro: „Trebuie să inventăm unul”

Concluzia firmei care face brandul de ţară, după ce a cheltuit 400.000 de euro: „Trebuie să inventăm unul” (Imagine: Andrei Pungovschi/Mediafax Foto)

"Dacă nu găsim un element care să diferenţieze brandul României de al altor ţări, trebuie să inventăm unul. De urgenţă", spune Eulogio Bordas, consultantul companiei THR la care Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a apelat.

Citeşte mai multe despre brandul de ţară pentru România pe www.gandul.info.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici