”Cei doi au suferit politraumatisme prin accident feroviar, cu multiple traumatisme incompatibile cu viaţa. Au prezentat fracturi multiple, hemoragie internă. Decesul a survenit pe loc”, a declarat, duminică, pentru corespondentul MEDIAFAX, medicul legist care a efectuat autopsia, Elena Lechinţeanu.
Sâmbătă după-amiază, doi mecanici de locomotivă au murit, după ce mai multe vagoane ale unui tren de marfă au deraiat în zona Merişor, în apropiere de Valea Jiului, judeţul Hunedoara.
Purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan, a declarat, pentru MEDIAFAX, că accidentul feroviar s-ar fi produs din cauza unei defecţiuni la sistemul de frânare.
O comisie mixtă Procuratură/AGIFER (n.r. – Agenţia de Investigare Feroviară Română) anchetează accidentul.
Operatorul feroviar privat Unicom Tranzit, al cărui tren de marfă a deraiat, deţine mai multe certificări, printre care şi pe cea de ”securitate ocupaţională”, potrivit datelor postate pe site-ul transportatorului.
”Unicom Tranzit a fost certificată de către SRAC şi IQNET ca urmare a aplicării unui sistem de management al calităţii, al mediului şi al sanătăţii şi securităţii ocupaţionale, în conformitate cu cerinţele standardelor internaţionale (ISO 9001/2008, ISO 14001/2004, OHSAS 18001/2007)”, se arată pe site-ul societăţii.