Hoverboard-urile şi trotinetele, în topul celor mai utilizate vehicule electrice de români

Hoverboard-urile, trotinetele, bicicletele şi skateboard-urile sunt, în această perioadă, cele mai vândute vehicule electrice, iar bugetul mediu alocat de clienţii români pentru achiziţionare este de 1.400 de lei, potrivit unui comunicat al magazinul de tehnologie Quickmobile.

Urmărește
393 afișări
Imaginea articolului Hoverboard-urile şi trotinetele, în topul celor mai utilizate vehicule electrice de români

Hoverboard-urile şi trotinetele, în topul celor mai utilizate vehicule electrice de români

Conform datelor Quickmobile, cel mai bine vândut vehicul electric este un hoverboard-ul cu difuzor bluetooth incorporat, utilizatorul putând asculta muzică în timp ce se plimbă. Preţul de pornire este de 1.200 de lei. Următoarea poziţie în clasament este ocupată de o trotinetă electrică pliabilă, disponibilă la un preţ de pornire de 1.000 de lei.

Bicicletele electrice ocupă poziţia a treia în top, urmate de skateboard-uri şi drift trike-uri.

Conform datelor companiei, aproximativ 75% din comenzile pentru vehicule electrice înregistrate de retailer sunt generate de bărbaţi. În timp ce aceştia preferă hoverboard-urile, femeile preferă trotinetele electrice.

În ceea ce priveşte bugetul mediu alocat de către români pentru achiziţionarea unui vehicul electric, acesta este de aproape 1.400 de lei, însă sunt şi clienţi care au optat pentru produse mai scumpe, plătind 8.000 de lei pentru un transportator electric.

Din totalul clienţilor care comandă vehicule electrice de pe Quickmobile, cei mai mulţi provin din Bucureşti, urmaţi de cei din Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi şi Baia-Mare.

Quickmobile.ro este un magazin online de telefoane, tablete, gadgeturi şi accesorii din România, fiind completat de o reţea de puncte de vânzare în centrele comerciale din ţară.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici