Pasagerii care vor să ia un taxi cu tarif normal sau la comandă trebuie să meargă cu bagajele în stradă. Aeroportul Henri Coandă nu a găsit nicio soluţie
Zeci de pasageri care aterizează zilnic pe aeroportul Henri Coandă sunt nevoiţi să tragă de bagaje pentru a ajunge în stradă, într-o zonă din apropierea parcării aeroportului, unde pot urca în taxiul pe care l-au comandat. Cele mai multe dintre aceste taxiuri comandate au tariful de 1,39 lei pe kilometru, adică de două ori şi jumătate mai mic decât tariful taxiurilor care aşteaptă în faţa aeroportului.
Pasagerii care vor să ia un taxi cu tarif normal sau la comandă trebuie să meargă cu bagajele în stradă. Aeroportul Henri Coandă nu a găsit nicio soluţie (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
În stradă însă taxiurile solicitate telefonic de pasageri nu pot staţiona, pentru că staţionarea este interzisă, iar în altă parte nu pot aştepta, dat fiind că nu există nicio parcare specială în perimetrul aeroportului.
"Aştept aici în stradă un taxi cu tarif normal. Nu vreau să iau un taxi chiar din faţa aeroportului (de la sosiri - n. red.) pentru că mă costă de aproape trei ori mai mult. Până la Cişmigiu dau aproape 100 de lei, cu tariful de 3,5 lei pe kilometru. De ce este aşa mare diferenţa de preţ? Eu nu am avut venituri de trei ori mai mari luna asta ca să plătesc aşa mult la taxi", spune Toader Bălan, un pensionar de 78 de ani, care se întorsese ieri cu avionul din vacanţă din Corfu. El aştepta de zece minute un taxi în stradă, în zona din faţa parcării aeroportului.
În faţa aeroportului, chiar la ieşirea din zona "sosiri", niciun taxi cu tarif de 1,39 lei pe kilometru nu este de găsit, ci doar maşini cu tarif de 3,5 lei pe kilometru. Aeroportul permite tuturor taximetriştilor care respectă anumite cerinţe să stea în faţă la sosiri, dar taximetriştii care au tarif de 1,39 lei pe kilometru spun că nu ar fi rentabil să stea câteva ore bune la coadă pentru a lua un client.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Novak Djokovic susține că a fost „otrăvit” înainte de expulzarea sa din Australia în 2022. Djokovic: „Analizele au indicat un nivel foarte ridicat de plumb și mercur”
-
ANALIZĂ ZF. În România importurile asigură 60% din consumul de produse lactate în România
-
Ion Cristoiu: O moştenire a Războiului Rece: NATO
-
SUA şi Marea Britanie înăspresc sancţiunile împotriva industriei petroliere ruse
"Este anormal ca taxiurile să nu aibă unde staţiona pentru a aştepta pasagerul care l-a solicitat la comandă. Am solicitat amenajarea unei staţii taxi în perimetrul aeroportului de 60-100 de locuri de unde să fie luaţi pasagerii ce aleg să facă o comandă la taxi şi tot în cadrul aeroportului să fie publicate numerele de telefon ale companiilor de taxi agreate de aeroport", spune Radu Viorel, preşedintele Asociaţiei Taximetriştilor Independenţi.
Citeşte mai multe despre situaţia de la aeroportul Henri Coandă pe www.zf.ro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO