- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (29.04.2013, 16:02)
- Ana Maria Petcana
Vânzările de jucării cresc în săptămânile premergătoare Paştelui cu 50%. Topul celor mai căutate jucării
Vânzările de jucării cresc în cele două săptămâni premergătoare Paştelui cu 50% comparativ cu nivelul unei luni obişnuite, a declarat pentru MEDIAFAX Cristian Constantinescu, CEO Retail al Noriel Group, care deţine 28 de magazine de profil la nivel naţional.
Urmărește
486 afișări
Vânzările de jucării cresc în săptămânile premergătoare Paştelui cu 50%. Topul celor mai căutate jucării (Imagine: Ana Poenariu/Mediafax Foto)
"Anul acesta sunt foarte populare păpuşile Laadeeda, Bratzillas şi Monster High şi pentru băieţi maşina iDrive cu telecomandă cu senzori de mişcare, puştile cu apă Banzai şi pentru preşcolari povestitorii Oaki Oak şi Roza", a mai spus Constantinescu.
Printre retaileri de jucării de pe piaţa românească se numără Noriel, Toyplex şi Symk. Principalii competitori ai acestora sunt hipermaketurile, care comercializează produse la preţuri mici, dar şi magazinele online.
Întrebat cum se impune în competiţia cu hipermarketurile, Constantinescu spune că Noriel are şi o gamă proprie de produse şi încearcă să menţină preţurile la un nivel competitiv.
"Avem propriile produse care se găsesc numai în magazinele Noriel şi care sunt foarte apreciate de clienţii noştri. În acelaşi timp luptăm să menţinem preţuri competitive cu toţi concurenţii din piaţă pentru a avea o ofertă atractivă şi organizăm deseori oferte de preţ şi promoţii pentru clienţii fideli, membri ai Clubului Noriel", a explicat Constantinescu.
El a arătat că reţeaua Noriel cuprinde în prezent 28 de magazine, iar planurile pentru acest an vizează deschiderea a 5-10 unităţi noi, în funcţie de oportunităţile din piaţa imobiliară.
Producătorul şi distribuitorul de jucării Noriel este deţinut de grupul BAF, controlat de fondul de investiţii Balkan Accession Fund. Potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor, în 2011, compania a raportat o cifră de afaceri de 31,4 milioane lei, în creştere cu circa 7% faţă de anul anterior.
Conform firmei de cercetare Euromonitor, piaţa românească de jucării şi jocuri s-a ridicat anul trecut la 629,9 milioane lei (146 milioane euro), în creştere cu 9% faţă de 2011. Cea mai mare cotă de piaţă o au produsele cu preţuri mici şi medii, respectiv între 10 şi 100 lei.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Cine este tânăra care a preluat conducerea afacerii de sute de milioane fondată de părinţi? Businessul include şi o reţea de 80 de magazine
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Noua iubită a lui Bellingham e un model strălucitor, cu un trecut amoros bogat. A fost în relație cu actorul Michael B. Jordan
PROSPORT.RO
VIDEO | Dinu Gheorghe, condus pe ultimul drum! Ce nume grele din fotbalul românesc nu l-au uitat și i-au adus un ultim omagiu
CANCAN.RO
Mai rar așa ceva! Unde și-a lăsat parcată mașina un șofer de TESLA din București, în Cluj-Napoca
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 13:00
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1073. Rubio: E nerealist să spunem că Ucraina putea învinge complet Rusia şi recuceri Crimeea / Serviciile digitale ale Gazprom, perturbate de serviciile de informaţii militare ucrainene / Transporturile de petrol suspendate în portul rusesc Ust-Luga după un atac cu drone
-
astăzi, 12:24
Prima reacţie a mediului de business la bugetul de stat pe 2025: Un buget optimist