- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (03.07.2013, 15:37)
- Adrian Petculescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cauzele penelor de la Silverstone: Pneuri montate incorect şi presiune prea scăzută
Montarea incorectă a pneurilor şi folosirea unei presiuni prea mici s-au numărat printre cauzele exploziilor cauciucurilor stânga-spate ale monoposturilor Mercedes, Ferrari, Toro Rosso şi McLaren, la MP al Marii Britanii, se arată în raportul Pirelli cu privire la incidentele de la Silverstone.
Urmărește
270 afișări
Cauzele penelor de la Silverstone: Pneuri montate incorect şi presiune prea scăzută (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Producătorul italian susţine, într-un comunicat dat publicităţii miercuri, că pneurile spate au fost montate invers pe monoposturile care au avut probleme, "cu alte cuvinte, pneul pentru dreapta fiind montat pe roata din stânga şi invers".
"Pneurile furnizate anul acesta au o structura asimetrică, ceea ce înseamnă că nu sunt interschimbabile. Flancurile laterale sunt astfel construite încât să poată absorbi încărcarea specifică ce apasă pe interiorul şi exteriorul pneului. Astfel că inversarea pneurilor afecteză direct modul în care lucrează acestea. În mod particular flancul exterior este construit să reziste încărcărilor mari generate pe virajele de mare viteză, cum sunt cele de la Silverstone, cu schimbările rapide de bandă stânga-dreapta şi unele vibratoare care sunt foarte agresive. Presiunea în pneuri a fost excesiv de scăzută sau în orice caz mai scăzută decât cea indicată de Pirelli. Presiunea mică în pneuri înseamnă ca pneul suferă un stres mai mare în condiţii de lucru", se arată în comunicatul Pirelli.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ursula von der Leyen s-a îmbolnăvit de pneumonie „în formă severă”
-
Ministerul Energiei: Liberalizarea preţurilor la energie electrică şi gaze naturale se va face etapizat şi nu se limitează la data de 1 aprilie 2025
-
Mureş: Scurgeri de benzină dintr-un vagon-cisternă / Intervenţia autorităţilor s-a încheiat fără incidente majore
-
Guvernul pregăteşte eliminarea plafonării tarifelor la energie electrică şi gaze
Unghiurile de cădere extreme şi vibratoarele agresive în virajele rapide, cum a fost cazul în cel cu numărul 4 de la Silverstone, care a fost scena celor mai multe explozii, au afectat de asemenea pneul stânga-spate, se mai precizează în comunicatul citat.
Pirelli subliniază că gama de pneuri 2013 nu pune în pericol siguranţa pilotului sub nicio formă daca este utilizată corect şi că aceste cauciucuri întrunesc toate standardele de siguranţă cerute de FIA.
La Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei, care va avea loc începând de vineri, vor fi folosite pneuri spate cu o structura din kevlar, care înlocuieşte actuala structură de oţel.
"Având în vedere însă că aceste pneuri au de asemenea o structură asimetrică, va fi interzisă interschimbarea lor. Pneurile faţă vor rămâne însă neschimbate", anunţă Pirelli.
Începând cu Marele Premiu al Ungariei, va fi introdusă o noua gamă de pneuri, cu structură simetrică. Noile cauciucuri vor combina caracteristicile penurilor din 2012 cu performanţa celor din 2013.
Pneurile stânga-spate de pe patru monoposturi de la patru echipe au explodat spectaculos în timpul cursei de la Silverstone, în momente în care piloţii rulau la viteze de peste 200 de kilometri pe oră. Pe lângă aceste explozii, cel puţin alte două maşini au fost chemate de urgenţă la boxe din cauza unor înţepături şi tăieturi apărute în cauciucuri.
Citeşte şi:
Rosberg se impune la Silverstone după o cursă plină de incidente produse de pneurile Pirelli
Citește pe alephnews.ro: Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
Citește pe www.zf.ro: Dragoş Damian, Terapia Cluj: No, amu gata! Gata cu văicăreala, cu bocetele şi cu plânsetele! Sunteţi oameni de afaceri puternici, va faceţi de ruşine! Hai, la muncă în 2025, avem multă treabă!
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
China se confruntă cu un nou focar provocat de un virus la cinci ani după ce a început pandemia COVID-19. Ce este HMPV
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Care este cel mai nesănătos aliment din lume, pe care foarte mulţi români îl mănâncă în fiecare zi fără să ştie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Medicul Vlad Ciurea dezvăluie alimentul nelipsit de pe masa românilor, care ne obosește și ne seacă de energie 😲
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe