VIDEO  Isus şi-a făcut apariţia la Superbowl în două reclame. Campanie finanţată de donatori cu 100 de milioane de dolari

Două reclame despre Iisus au atras atenţia, născând controverse în Statele Unite.

Urmărește
1630 afișări
Imaginea articolului Isus şi-a făcut apariţia la Superbowl în două reclame. Campanie finanţată de donatori cu 100 de milioane de dolari

Primul spot a fost difuzat între primul şi al doilea sfert al transmisiunii în direct de către Fox a Super Bowl-ului, meciul care decernează titlul de campioană naţională la fotbal american (NHL).

Campania „He Gets Us” îl promovează pe Isus Hristos şi a fost finanţată de donatori anonimi, care au pus la dispoziţie 100 de milioane de dolari în ultimul an.

În spatele campaniei se află organizaţii conservatoare care au cerut restricţii asupra comunităţilor LGBTQ+ şi au făcut eforturi pentru interzicerea drepturilor la avort la nivel naţional.

În primul spot, tema a fost coexistenţa oamenilor de diferite rase. Videoclipul se încheie cu o celebră imagine, devenită virală, cu doi copii mici, unul alb şi unul afro-american, întâlnindu-se pe trotuar şi îmbrăţişându-se călduros ca vechii prieteni care nu s-au văzut de ceva vreme.

Reclama mai lungă, de 60 de secunde, a fost difuzată la ultimul sfert al meciului. La finalul spotului apare mesajul: „Isus a iubit oamenii pe care îi urâm”.

Spaţiul publicitar de pe Fox a costat şapte milioane de dolari pentru cele două spoturi.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici