Maşina care ar fi putut revoluţiona industria auto

Cu doar câteva luni înainte de izbucnirea celui de-al Doilea Război Mondial, un neamţ a creat maşina care ar fi putut revoluţiona felul în care privim astăzi automobilul personal.

Urmărește
1420 afișări
Imaginea articolului Maşina care ar fi putut revoluţiona industria auto

Maşina care ar fi putut revoluţiona industria auto (Imagine: ProMotor)

Denumit Schlörwagen, vehiculul experimental de la sfârşitul anilor ’40 ar putea astăzi să râdă în hohote la coeficienţii aerodinamici ai maşinilor de serie care se cred eco.

Românul Aurel Perşu a pus bazele aerodinamicii în lumea auto în anul 1924 cu primul automobil aerodinamic din istorie. Dar dacă dăm pe repede-înainte până la câteva luni înainte de începerea celui de-al Doilea Război Mondial, vom observa că ideea românului Perşu a fost dusă la extrem prin ceea ce s-a numit Schlörwagen.

Creat de inginerul german Karl Schlör, vehiculul experimental a fost prezentat pentru prima dată publicului de la Salonul Auto Internaţional Berlin din 1939 şi a primit rapid porecla de „Oul din Göttingen”.

Citeşte mai multe despre maşina care ar fi putut revoluţiona industria auto pe www.promotor.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici