- Home
- Stirile zilei
- PARIS, (03.04.2018, 15:00)
- Andrei Ionascu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Haos în Franţa. Traficul FEROVIAR este afectat de o grevă de amploare. Trei luni de PROTESTE faţă de reformele lui Emmanuel Macron
Traficul feroviar din Franţa este afectat de o grevă de amploare, care va dura aproximativ trei luni, potrivit sindicaliştilor SNCF, care protestează împotriva reformelor în domeniul muncii implementate de administraţia Emmanuel Macron, relatează site-ul BBC News.
Urmărește
1483 afișări
Traficul feroviar din Franţa este afectat de o grevă de amploare
Cele patru mari sindicate din transportul feroviar au anunţat că vor face grevă câte două zile pe săptămână. 34% din personalul total al SNCF nu lucrează, iar 77% dintre mecanicii de locomotivă participă la proteste.
'Black Tuesday' brings France to a halt as Macron pledges to stand firm over 36 days of rail strikeshttps://t.co/jWJnViPywd pic.twitter.com/L9idJRd4hw
— The Telegraph (@Telegraph) April 3, 2018ULTIMELE ȘTIRI
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
Pentru ziua de marţi, doar unul din opt trenuri de mare viteză (TGV) efectuează curse, iar unul din cinci rute regionale sunt funcţionale.
Prin urmare, traficul în Paris a fost grav afectat, iar serviciile de transport în comun au fost supraglomerate. Conform unei aplicaţii care monitorizează situaţia traficului rutier, au fost înregistrate ambuteiaje pe o distanţă de aproximativ 420 de kilometri în zona metropolitană.
Serviciile internaţionale de transport sunt, de asemenea, afectate de această grevă. Doar 75% dintre trenurile companiei Eurostar sunt în circulaţie: rutele către Belgia, Olanda şi Germania sunt aproape complet funcţionale, dar serviciile către Spania, Elveţia şi Italia au fost anulate.
Şi sindicatele din transportul aerian protestează în aceste zile, cerând o majorare salarială de cel puţin 6%. Compania Air France operează la 75% din capacitate pentru a patra zi la rând.
Anul trecut, preşedintele francez Emmanuel Macron a semnat cinci decrete privind reformarea legislaţiei muncii în Franţa. Noile norme prevăd stabilirea unor limite privind plăţile compensatorii oferite în cazul concedierilor incorecte. Totodată, companiile primesc o libertate mai mare să angajeze şi să concedieze, precum şi să stabilească anumite condiţii de lucru.
Ca răspuns la protestele sindicatelor, Macron a spus că "Franţa era singura economie mare din UE care nu a combătut şomajul în masă timp de peste trei decenii", adăugând că principalele victime au fost persoanele tinere şi cele fără pregătire superioară.
Ministrul francez al Transporturilor, Elisabeth Borne, a precizat că sindicatele ar trebui să vină la masa negocierilor, în loc să creeze haos în traficul rutier.
"Unii dintre sindicalişti încearcă în mod cert să transforme această situaţie într-o chestiune politică. Guvernul îşi menţine poziţia fermă. Călătorii nu înţeleg motivele pentru această grevă. Nimeni nu poate înţelege cum la jumătatea perioadei de consultări, sindicatele refuză să discute şi dezlănţuie o grevă de lungă durată", a spus Borne.
Potrivit evaluărilor guvernului francez, compania feroviară de stat SNCF înregistrează pierderi în valoare de 3 miliarde de euro pe an.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe