Două companii de smartphone-uri şi-au unit forţele. „Ne va permite să fim mai eficienţi”

  • OnePlus a anunţat oficial pe blogul companiei că fuzionează cu Oppo şi va deveni un sub-brand al acesteia.
  • Cu toate astea, telefoanele OnePlus vor continua să fie lansate cu acest nume.
Urmărește
378 afișări
Imaginea articolului Două companii de smartphone-uri şi-au unit forţele. „Ne va permite să fim mai eficienţi”

Două companii de smartphone-uri şi-au unit forţele. „Ne va permite să fim mai eficienţi”

După ce au început colaborarea de ceva timp, cele două companii de smartphone-uri fuzionează, OnePlus devenind un sub-brand Oppo. Ambele mărci sunt deţinute de BBK Electronics, astfel încât mişcarea pare să aibă în principal legătură cu punerea în comun a mai multor resurse şi formalizarea relaţiei lor de lucru, potrivit Engadget.

Cofondatorii OnePlus, Pete Lau şi Carl Pei, au lucrat anterior împreună la Oppo. Lau, care este CEO OnePlus, a preluat un al doilea rol ca director de produs al Oppo în mai 2020. „De atunci, am cuplat o serie de echipe împreună cu Oppo pentru a ne eficientiza mai bine operaţiunile şi pentru a valorifica resurse suplimentare. După ce am văzut un impact pozitiv din aceste schimbări, am decis să integrăm organizaţia noastră în Oppo”, a spus Pete Lau.

Miscarea îi va oferi lui OnePlus resurse suplimentare pentru a dezvolta produse mai bune, potrivit spuselor lui Lau. „De asemenea, ne va permite să fim mai eficienţi, de exemplu, aducând actualizări software mai rapide şi mai stabile pentru utilizatorii OnePlus”, a scris el.

Deşi OnePlus se află acum sub umbrela Oppo, Lau a spus că va rămâne operat independent. OnePlus va avea în continuare propriile sale produse şi evenimente şi va continua să se apropie de clienţi direct.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici