Google, acuzată că foloseşte oameni fără experienţă pentru a verifica răspunsurile AI Gemini

Compania Google este criticată pentru modificarea regulilor de evaluare a răspunsurilor generate de Gemini, scrie Engadget.

Urmărește
55 afișări
Imaginea articolului Google, acuzată că foloseşte oameni fără experienţă pentru a verifica răspunsurile AI Gemini

Google, acuzată că foloseşte oameni fără experienţă pentru a verifica răspunsurile AI Gemini

Google se confruntă cu critici după ce a fost acuzată că a instruit contractori să evalueze răspunsurile generate de AI-ul său, Gemini, chiar şi în domenii în care aceştia nu au expertiză.

Potrivit unui raport TechCrunch, bazat pe ghiduri interne vizualizate, compania a impus noile reguli pentru contractanţii GlobalLogic, firma externă care gestionează procesul de evaluare.

Anterior, evaluatorii puteau sări peste sarcinile care necesitau cunoştinţe avansate sau specializate, cum ar fi codarea sau matematica, conform instrucţiunilor care spuneau: „Dacă nu aveţi expertiză critică pentru a evalua acest prompt, vă rugăm să omiteţi această sarcină”.

Cu toate acestea, noile directive stipulează că evaluatorii „nu ar trebui să sară peste prompturi care necesită cunoştinţe de domeniu specializat” şi că trebuie să evalueze părţile pe care le înţeleg, adăugând o notă pentru a indica lipsa de expertiză în domeniu. Singurele excepţii permise sunt cazurile în care informaţiile sunt incomplete sau conţin conţinut dăunător, care necesită formulare de consimţământ specifice pentru evaluare.

Unul dintre contractori a criticat schimbarea, spunând: „Credeam că scopul omiterii era să creştem acurateţea, oferind sarcina cuiva mai calificat”.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici